Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh my good vilken bra förlossning du verkade ha och vilken lyxbebis!! Kan jag få låna den lite?? du kan få min envisa bebis, den verkar bara superseg, vägrar ens att komma ut
Hoppas allt går bra idag i alla fall och att lillfröken inte gått ner alltför mycket i vikt (men att döma av vad du skriver så låter det ju som att hon borde gått upp i vikt)!
Imorse klockan 6 föddes vår prinsessa
Är sjukt trött efter 3 vakna dygn och ska försöka vila lite nu så återkommer med mer info och förlossningsberättelse.
Och ja, jag var överambitiös med massa citat i inlägget ovanstående.
Imorse klockan 6 föddes vår prinsessa
Är sjukt trött efter 3 vakna dygn och ska försöka vila lite nu så återkommer med mer info och förlossningsberättelse.
Hur går de för dig escade?
Ja, det var du!
Du menar att det ska vara genetiskt om det är lugna spädbarn..? Håller det i sig vill du påstå? Hugo var superenkel som bebis så länge han inte fick i sig mjölkprotein. Får hoppas att lillebror blir lika enkel!
Sen får lillebror gärna behålla sitt lugn som han har i magen. Det blir så fullt upp om det blir Hugo *2 eftersom han är överallt och ingenstans samtidigt och har varit det sedan han kom på hur man kryper...
Grattis!!
Vår pojke kom i morse kl 11:05. 4110 gr och 56 cm lång. Är också trött, uppdaterar mer senare
Grattis!!
Vår pojke kom i morse kl 11:05. 4110 gr och 56 cm lång. Är också trött, uppdaterar mer senare
Jag hann bli trött på alla tips och frågor och jag hann bara "vara tillgänglig" en halv dag över tiden i princip.
Jag hade utan att blinka gett min mamma kommentaren jag skrev innan. Fast i min familj är vi inte så pryda av oss.
Spännande! Om du hunnit öppna dig lite också så kanske det inte är så långt borta ändå!