Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
OK, men jag menade att dygnsgivan av kraftfodret kanske kunde delas upp på fler fodertillfällen om det gick att lösa, mitt önskemål 5-6 mål + att allt kraftfoder blev jämnt fördelat (lika innehåll varje mål).. vilket kan göra 'upptaget' lättare för henne!
Otroligt söta ungar!!! Min ena fölis var x-bent och opererades på Strömsholm förra sommaren. Vi försökte hitta en skena först efter att jag pratat med min fd arbetsgivare som driver ett stort travstuteri och tyckte att skenor rätt använda fungerade bra. Tyvärr fanns det ingen skena att få tag på. När bebben var fyra veckor opererades det därför in ett clips för att bromsa tillväxten på insidan av benet efter ca tre veckor tog de bort clipset och han blev jätterak och fin i sitt ben (även om knäet var svullet och stort i över två månader efter ingreppet). Tyvärr fick vi avliva fölisen pga sårskador när han var fyra månader, men jag kan varmt rekommendera Strömsholm vad gäller operationen!
De är jättesöta alla tre! Min medryttarhäst har fått en liten oxå efter Zephyr och hon är så otroligt lik din sista fölunge, vad det en hingst? Lika tecken i ansiktet, skillnaden är att hon har halvstrumpor på alla fyra benen. Samma färg oxå.
Hästnyheter I en ny internationell studie har forskare tittat närmare på hur utbredd användningen av hyperflexion är inom dressyrsporten, samt vilka...
Juridik & Ekonomi För mig spelar det roll som levande, jag är sjukt obekväm vid att någon i framtiden skulle kunna läsa mins psykologanteckningar. Det är...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.