Låter bra, men det har jag nog aldrig sett på någon sushibar.
Knasigt. De jag frekventerar säljer dem antingen separat för 10-15 kr eller så ingår en skål.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter bra, men det har jag nog aldrig sett på någon sushibar.
Världen är orättvis. Men jag är helt nöjd när jag får sjögrässallad. Jag är barnsligt förtjust i det, till skillnad från de flesta BARN, skulle jag tro.Knasigt. De jag frekventerar säljer dem antingen separat för 10-15 kr eller så ingår en skål.
Världen är orättvis. Men jag är helt nöjd när jag får sjögrässallad. Jag är barnsligt förtjust i det, till skillnad från de flesta BARN, skulle jag tro.
Du är ju ung!Jag är också skeptisk till sjögräs ska erkännas.
Du är ju ung!
Jag fattar faktiskt inte varför mer energi i maten skulle vara onyttigt för en underviktig person som dig? Det onyttiga med att äta mer energi än man gör av med är väl just att man går upp i vikt - och det är bara ohälsosamt att gå upp i vikt om man blir överviktig av det.
Såklart bör du tänka på att få i dig även av övriga näringsämnen, men det är ju en annan fråga.
Här går det sakta neråt. Men, sakta är ju bra antar jag
Dock 3,2 kg mindre idag än när jag kom hem från semestern för en månad sen. Då hade det ju iofs varit just semester
Så, det säger ju inte jättemycket. Haha.
Sjukt sugen på att äta sötsaker, men det går oväntat bra utan.
Käkat glass några gånger vid fint väder, en påse popcorn samt efterrätt vid en trerätters nu under maj månad.
Vet inte när jag åt så lite sötsaker senast, haha.
Det kanske blir nästa mattrend?Jag är också skeptisk till sjögräs ska erkännas.
Men det är ju jättebra!
Det trodde jag att det redan var!Det kanske blir nästa mattrend?
Jag har inte stött på det mer än hos sushiställen och inte sett många inlägg eller artiklar om det. Men det kanske är så?Det trodde jag att det redan var!
Pga allt tjat om sushi blev jag tvungen att käka sushi till middag!
Med sjögrässallad och sojabönor?
Ett rätt backigt område att springa i?Haft en sådär matdag idag. Visserligen ätit en bra mättande frukost och ett äpple på förmiddagen, följt av en lunch med god blandning av sallad och övrig mat, men jag verkar inte kunna låta bli kexen i stallet Har dock haft en bra dag motionsmässigt. Gick ut och sprang (läs sprang och gick omväxlande) min "vanliga" runda och kände mig stark och uthållig. Orkade springa längre sträcka utan uppehåll än sist och bitvis hålla ett högre tempo