Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Promenad på leriga grusvägar är underbart med en vit långhårig hund Hon hade kul alla fall
Inget vatten i stallet pga trasig hydrofor. Har fyllt dunkar som vi får köra upp med sen.
Håll'i rattaOokeej... det kommer regnblandad snö (eller snöblandat regn, svårt att säga vilket). He' kom' te' å bli halkut...
Enda fördelen med snö haha.Haha! Det är typ enda skälet till att jag tycker det är ok att det fortf är snö ute. Ser inte fram emot lerbad flera ggr dag för vovvi. Inte badkrukan Vovvi heller..
Så trist ! Här strålar solen idag och det är riktigt vårlikt. Efter en promenad i solen blev det goda våfflor efter ett nytt recept :Ookeej... det kommer regnblandad snö (eller snöblandat regn, svårt att säga vilket). He' kom' te' å bli halkut...
Visa bifogad fil 12472
Ibland är det mattes tur att agera huvudkudde
(Hunden ligger alltså i mitt knäveck med huvudet på mina ben)
Åhhhhhhhhh fy! Jag vet hur mina korthår ser ut.Promenad på leriga grusvägar är underbart med en vit långhårig hund Hon hade kul alla fall
Det finns regler för braskaminer,måste vara 30cm från väggen tror jag det var och jag tror det var runt 80cm ifall man som jag har en gipsvägg på ena sidan.Vill du vara snäll och ta en bättre bild på din braskamin typ en liten bit ifrån så jag ser hur mycket plats den tar? Sitter och planerar var vi ska placera våran när det är dags. När vovven släpper dig givetvis