Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
031BC40D-BB17-473A-99C2-BDBBCEF6D6B7.webp

Ibland är det mattes tur att agera huvudkudde :love:
(Hunden ligger alltså i mitt knäveck med huvudet på mina ben)

Har möblerat om lägenheten för tredje gången typ sen jag flyttade in i somras. Det blev bra! Imorgon ska jag försöka hämta nya garderober. Sen montera det och skötbord och hämta hem vagga och spjälsäng. Snart är hemmet redo för en ny liten invånare!

Da var det dags att starta dagen. Vi borjar farden hem lite forsiktigt i dag och i morgon ... I morgon kvall ska vi vara straxt soder om Sacramento, Californien, da jag bestallt en uppsjo av ben till hundarna och sa ska jag passa pa att kora sista traningen dar pa ett tag. Det ar enligt Google 8-9 timmar att kora utan stop, sa det blir en ganska langsam start att ta sig fram pa 2 dagar och jag har planer pa att stoppa vid ett par affarer pa vagen ocksa.:p

Dricker latte och käkar digestivekex. Har fixat rent kaninburen, diskat en maskin disk, 2 tvättmaskiner, tvingat mellanbarnet att städa hela vardagsrummet :D :up:, beställt en parfym, tagit hand om ett mellanstort utbrott sonen fick och ska sätta mig och beställa mat åt kanin och katt nu när det är lite lugnt. Sen byta mina sängkläder och fixa middag.
Gräsänka tills på tisdag..

Vill du vara snäll och ta en bättre bild på din braskamin typ en liten bit ifrån så jag ser hur mycket plats den tar? :) Sitter och planerar var vi ska placera våran när det är dags. När vovven släpper dig givetvis :p :heart
Det finns regler för braskaminer,måste vara 30cm från väggen tror jag det var och jag tror det var runt 80cm ifall man som jag har en gipsvägg på ena sidan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
88 89 90
Svar
1 786
· Visningar
48 198
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 277
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 251
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar