Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

Ja men det hade ju funkat!! :bump:

En sak till då när vi ändå pratar, har du lust att köpa 10 pass till mig på torsdag också? Så för jag naturligtvis över 200kr till dig!
(har för mig att det var det dom kostade när jag köpte sist)

Fick nyss ett sms om att min internetdosa är påväg men hinner inte komma innan helgen! SUCK!!! :grin:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Ja men det hade ju funkat!! :bump:

En sak till då när vi ändå pratar, har du lust att köpa 10 pass till mig på torsdag också? Så för jag naturligtvis över 200kr till dig!
(har för mig att det var det dom kostade när jag köpte sist)

Fick nyss ett sms om att min internetdosa är påväg men hinner inte komma innan helgen! SUCK!!! :grin:

Om jag kan köpa 10 pass till dig, så sätter du in pengar på mitt konto?
Ja, det borde inte vara några problem? :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Annars kan du ju bara fråga någon om de kan fixa privat betäckning, så kan du använda den när du vill :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Ja det var exakt så jag menade! :laugh:
Så slipper jag vänta tills dosan kommer! (som man måste ha för att köpa)

Men skickar du en PS till mig nu då? Så får du tillbaka en som vi sa! :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Ja det var exakt så jag menade! :laugh:
Så slipper jag vänta tills dosan kommer! (som man måste ha för att köpa)

Men skickar du en PS till mig nu då? Så får du tillbaka en som vi sa! :)

Jag behöver ingen dosa?
Jag betalar med mitt visa:)

Hm... jag kan nog inte skicka den förrens i övermorgon, vill du låna pass istället?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

kl

Meen vad dåligt, Grand Prix har ju kommit till svenska versionen nu. Men istället för att få 1000e per häst och dag för alla som är med så får man på svenska bara 500e... Måste de göra allt sämre :mad:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

HAHAHAHAHHAH! Du skulle bara våga behålla honom! :mad:



:banana: :rofl:


Tack btw, supersnällt! :D Nu får vi se till att ha en dejt på torsdag så att jag får mina pass och du får dina! :laugh:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

HAHAHAHAHHAH! Du skulle bara våga behålla honom! :mad:



:banana: :rofl:


Tack btw, supersnällt! :D Nu får vi se till att ha en dejt på torsdag så att jag får mina pass och du får dina! :laugh:

Nu heter han så jag vet vem han är och vart han ska, dessutom har han bytt stall och har kanin och grejjer och får lite skills och equus som tack för lektionerna oxå..
Han vill ju aldrig komma hem sen ;):p
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Ja stackarn, vem vill vara en blivande Krösus/tävlingshäst hos mig när man kan vara på sommarbete hos dig istället? :D:D:D:D



:rofl:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Kl
Jippi :banana::banana::bump::banana::banana:
Nya mål på svenska, ngn som vill skicka ett äpple till mig jag skickar tillbaka..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 135

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Bästa råttgiftet?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Forl kostnad?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp