Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag kan, men tror att vi måste lägga till varandra som vän för att kunna skicka. Heter Maris
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Meen vad dåligt, Grand Prix har ju kommit till svenska versionen nu. Men istället för att få 1000e per häst och dag för alla som är med så får man på svenska bara 500e... Måste de göra allt sämre :mad:

Vad innebär Grand Prix? (Jag vet givetsvis vad en Grand Prix är, men jag menade i spelet nu :p)

Edit: Jag var inne på Howrse och läste själv, så nu vet jag :D
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse!

Nu har jag använt mitt ena guldäpple! Fanns ju iaf ett par pälsar som var fina, en del kunde nog stannat på ritbordet :p
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Vad snabba de var på svenska sidan då, det är ju ungefär lika många pälsar som kommit ut på engelska sidan trots att det var ett bra tag sedan svarta pärlan togs bort där.

Och generellt var det bättre kvalitet på de svenska pälsarna måste jag säga. :) (än så länge) cerona som gjort några till svenska sidan har de två pälsar som gått bäst av de nya på engelska sidan också.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*knapplån*

Tycker de nya pälsarna på svenska sidan är jättefina! Kommer ju nästan bli pinsamt när mina två pälsar dyker upp där :o Inte alls samma klass som ceronas, men men första gången jag har gjort pälsar så måste börja någonstans lol
 
Sv: Vi spelar Howrse!

vart 17 kan man se pälsarna för någonstans? Eller måste man ha guldäpplet för att få kunna se dem?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Nej det räcker att du går in på guldäpplet och klickar i en av dina hästar, även om du inte har pass eller äpple, så dyker de upp ändå. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Då sitter vi i samma båt då, jag har också skickat in min första (och enda) päls. Fast jag var tråkig nog att skicka in den på både engelska och svenska sidan. :o Ska bli kul när den kommer. :banana:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

hehe, jag skickade bara in på svenska eftersom när jag försökte på engelska jag i fel format så den blev direkt nekad :rofl:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Någon som har ett fruktbarhetsspö som dom känner för att skänka till en god sak? :angel:
Kan just nu erbjuda Pandoras box men kan även ge annat senare när det kommer.

Jag har som uppdrag att få tvillingar.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

KL

Det har äntligen kommit nya uppdrag. :D
Ett uppdrag är att en vän ska skicka ett äpple, någon som vill skicka ett till mig? :D På det engelska. :)

Kanske en dum fråga, men hur skickar man äpplen? :p

Skulle nån kunna lägga till mig som vän och skicka ett? :D /winitou på svenska
 
Sv: Vi spelar Howrse!

KL

När man är inne och kollar rankingen finns en kategori som heter "popularitet" eller nåt sånt. Vad innebär det?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Spö skickat, jag hann använda min box själv, men hade ett spö som jag bara hade liggandes:D


Vet inte vad jag vill ha, överraska mig :bump:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 135

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Bästa råttgiftet?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp