Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

KL

Och för er som pysslar med fullblod har jag ett sto ute på auktionerna nu. Inkas Bassa, 351.5 GP, snart neutral BLUP. Mitt första föl :love: *snuttigullgull*

Svenska versionen handlar det om! :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Du måste nog inte ta hand om de tror jag? Liksom om du struntar i att göra något hos de så sover de tills man gör något med de (tror jag).
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jo fast jag håller på och samlar AP och åldrar passhästar så jag är illa tvungen att gå in och sköta alla ändå :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Skördade precis en äng jag planterat korn på. Vilken besvikelse! Tur jag tog min minsta äng som testobjekt. Jag har tjänat 200E på ett tunnland. Gah.

Kan man använda korn till något istället för att sälja?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jo, det förstås. Tjänar man några pengar på att framställa sörp, eller bör man bara betrakta det som något som höjer prestigen på sitt centra?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jo, det förstås. Tjänar man några pengar på att framställa sörp, eller bör man bara betrakta det som något som höjer prestigen på sitt centra?

Jag har framställt sörp av alla de slag och det är ju bara krångligt, så nu har jag lite hälsosörp i mitt center, resten tänker jag sälja som det är :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Dessa förbenade enhörningar, jag födde upp en förut och sen tröttnade jag och sålde dem allihopa, men nu har man ju det uppdraget, så jag köpte en enhörning igen och jag glömmer det varje dag... :mad:

Sen en lite rolig grej, vad är howrse för känsligt ställe egentligen?
Skrev att jag hade en "Stupid barnsale" och förklarade att jag måste förlorat sansen, sålde alla väldigt billigt...
Och sen fick jag mail, man får inte använda ordet Stupid om sig själv, folk kan ta illa upp? :rofl:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Nu har det kommit nya uppdrag på svenska sidan!

Nån som vill skicka ett äpple till mig så skickar jag tillbaka? Maris heter jag på svenska.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

naw, mitt shettissto fick en kolsvart hingst :love: (namngav han Rackarn)
är det upp till 25 år man kan avla? (sto/hingst)

måste hitta någon jag kan (lura) bjuda in för målet... hur stor risk är det att upptäcka att man ha dubbel-konton? kör dem med ip-logging eller dyl?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Ja fy vad trist att du hann sälja dina enhörningar! Jag letar lite efter en enhörning men alla ligger ju på +50K eller så är det hysteri på den vanliga auktionen så jag tror jag ligger lågt med det ett tag istället... :cool:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Ja fy vad trist att du hann sälja dina enhörningar! Jag letar lite efter en enhörning men alla ligger ju på +50K eller så är det hysteri på den vanliga auktionen så jag tror jag ligger lågt med det ett tag istället... :cool:

Jag köpte en ny, men nu är problemet att jag glömmer betäcka den och det kommer väl förmodligen ta ett par veckor innan jag lyckats få en enhörning... :mad:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Du får lägga en påminnelse på mobilen som ringer 19:19 så du hinner logga in och leta reda på lämplig hingst. ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Du får lägga en påminnelse på mobilen som ringer 19:19 så du hinner logga in och leta reda på lämplig hingst. ;)

Sist jag kom ihåg hade jag allt förberett och det var bara att godkänna hingsten, men någon annan hann före med samma hngst och jag fick börja om och söka rätt... :grin:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Uhh jag är så sur, min internetbank funkar inte och jag kommer inte hinna till banken förens på torsdag! :mad:
Det medför att jag inte får tag på några pass förens på torsdag, och jag behöver en PS nu för att förhindra att min bästa sto som har blivit så mycket bättre än vad jag trodde dör! :crazy:

Gud vad sånna här löjliga saker kan ha stor betydelse när man kommer igång! :rofl:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Uhh jag är så sur, min internetbank funkar inte och jag kommer inte hinna till banken förens på torsdag! :mad:
Det medför att jag inte får tag på några pass förens på torsdag, och jag behöver en PS nu för att förhindra att min bästa sto som har blivit så mycket bättre än vad jag trodde dör! :crazy:

Gud vad sånna här löjliga saker kan ha stor betydelse när man kommer igång! :rofl:

Du kan ju låta stoet vara tills på torsdag så dör hon inte, vill du inte låta henne vara, kan du få låna min sten och ge mig en tillbaka på torsdag, jag är tveksam om jag orkar skilla den jag tänkte till på torsdag:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 135

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp