Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

Var precis färdiglekt med mitt bästa föl, och så loggar jag in på Howrse idag bara för att se att hon är död. Vad fan! :( Nu är det ju inte alls roligt längre! :(

-gräver ner mig någonstans-
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jo hej jag har också turligt nog ;) fastnat för Howrse:) På svenska sidan ( är bara medlem på den ) Så heter jag Redberry och jag föder upp Fullblod och om någon också gär det så mejla gära mej :D

Det var jag som la till dig som vän. :D Föder också upp fullblod!
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Var precis färdiglekt med mitt bästa föl, och så loggar jag in på Howrse idag bara för att se att hon är död. Vad fan! :( Nu är det ju inte alls roligt längre! :(

-gräver ner mig någonstans-


Neeej! Varför då? Jag har en Pandoras jag kan skänka till dig, men det kanske inte går att använda sig av?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Nej, verkligen!? :love: Det hade varit fantastiskt! Har tyvärr inte så mycket att ge i gengäld, har en sjöhäst och en lagerkrans. Nåt av det du vill ha i utbyte? :laugh:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Nej, verkligen!? :love: Det hade varit fantastiskt! Har tyvärr inte så mycket att ge i gengäld, har en sjöhäst och en lagerkrans. Nåt av det du vill ha i utbyte? :laugh:


Skickat. :D Det löser sig, jag har ingen användning för Pandoras än på bra länge, så den bara ligger och skrotar iallafall! :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Finns det någon här som är tänker vara hemma och softa vid datorn imorgon? Jag har spanat in en auktion på en häst som jag måste ha. Auktionen går ut vid 13-tiden imorgon, men jag jobbar hela dagen utan möjlighet att vakta auktionen.

Finns det någon här som skulle kunna gå in på mitt konto och se till att vinna auktionen imorgon?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Det här med BLUP och GP.
Jag har ett sto som har bra GP men hon har precis blivit könsmogen och har inte positiv BLUP än, kan jag ändå betäcka henne med en bra hingst och få ett bra föl?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Det är väl främst de medfödda färdigheterna som minskar om du betäcker ett sto som inte är fullt bluppad. Avkomman kommer alltså ha bra GP men hamna i underläge vid tävlingar.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Om jag planterar linfrön på en äng nu (tar 8 dagar innan man kan skörda), hinner jag då plantera nya grödor på samma äng innan sommaren är slut?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Om jag planterar linfrön på en äng nu (tar 8 dagar innan man kan skörda), hinner jag då plantera nya grödor på samma äng innan sommaren är slut?

Äh, var nyfiken nog att bara prova. Ängen ska skördas den 26e (alltså om 5 dagar? Då stämmer ju inte de angivna dagarna i gro-listan!), vilket bör innebära att jag hinner med sommaren också!
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Tack för svar! :)

Förresten har nån av er fått en Snow än?
Jag fick honom genom ett horn som kom som UFO. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Snow får du genom ymninghetshornen, så man får köpa sådan och lita till turen om man vill ha en!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 135

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp