Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

Men hon är ju 100blupad, är det inte bra att avla på henne då?

Jo :)
Nu vet jag inte vilken version du spelar, men en Gaia på engelska ligger långt efter i GP på det engelska och det krävs några generationer från henne för att komma ikapp om man säger så.

Spelar du det svenska har vi inte kommit så långt så där är hon fortfarande en bra avelshäst :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag kan inte se någon sten under "bonusar", men det är kanske inte där jag ska leta? Provade att gå in på svarta marknaden, som för att köpa en sten, men då kan jag inte köpa den till stoet i fråga.

Nej du ska titta på raden föremål/items som finns ungefär mitt på sidan som visar hästen ifråga :)
Ser du en röd sten där, har hon den.
Inkas Toka har en sten :)
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse!

*knapplån*

suck.. avlade på min welsh och missade att pappan var hälften quarter så nu har jag en blandning :( skulle ju bara ha renrasiga welshar hade jag tänkt på engelska sidan.. Men vill inte sälja heller tror jag för hästen föddes med 549.24 i Genetics och 45 i skills så är väl inte helt värdelös?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*knapplån*

suck.. avlade på min welsh och missade att pappan var hälften quarter så nu har jag en blandning :( skulle ju bara ha renrasiga welshar hade jag tänkt på engelska sidan.. Men vill inte sälja heller tror jag för hästen föddes med 549.24 i Genetics och 45 i skills så är väl inte helt värdelös?

Ett tips när du ska avla är att du fyller i sök funktionen för renhet och blup 100, då får du fram väldigt många hingstar som är billiga och slipper risker :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

ja jag gjorde det först men det segade och blev fel och orkade inte fylla i andra gången vilket straffade sig :/
 
Sv: Vi spelar Howrse!

KL

ÄNTLIGEN är min första häst 100-blupad :banana:

Så vad gör man med den nu då? Bara avlar? Har inga tillräckligt bra ston till honom än :(
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Om du hittar ett bra sto som någon annan äger så kan du ju fråga om du kan få "låna" stoet för betäckning mot en avgift :)
Så reserverar personen sedan fölet i privata försäljningen med alla kostnader inräknade (betäckning, vet och avgiften för lånet).
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Tyvärr, bara Akhal-Teke :p

Hmm, låna ett sto då kanske... Har ett sto på framfart, men det dröjer innan hon är 100. Är inte ens färdigtränad i nåt än.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Och på tal om det, hur tränar man snabbast upp hästens färdigheter så de blir fetstilta?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag har två Akhal-Teke ston med 100 i BLUP om du skulle vilja låna någon. Eftersom du är bukare så kan jag skita i den extra avgiften och bara ta betalt för betäckning och vet :D


kl på mig själv

Kan man inte skicka gåvor till personer man inte är vän med på svenska versionen?:confused: Börjar snart bli rätt trött på att de tagit bort så mycket bra funktioner...

Nu såg jag dock att det inte fungerade på engelska heller, har visst inte hängt med riktigt ^^
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag har en fertility wand om du skulle vara intresserad av det, eller vill du ha mer för den? :) Eller Medusa... :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 135

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Valp 2024
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp