Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

Det finns typ färdiga scheman gjorda av andra spelare som man kan följa för att få högre GP under föltiden. Gör man allt rätt så tror jag att man kan höja det med 1,2. :)

GP betyder Genetisk Potential ^^.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag deltog i 170 igår... det var tråkigt :rofl:

LOL, ja det va inte dåligt! Deltagit i 30 tävlingar idag och redan uttråkad och fingret börjar domna...

Sedan har jag fått det underbara uppdraget att få enhörningar :crazy: Någon som vet vilka tider jag måste betäcka (svensk tid inte GMT) på engelska versionen?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Ja sånt är så himla irriterande och himla lätt att göra, speciellt om man har flera föl samtidigt som är olika gamla. :crazy:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag funderar på att sälja alla mina IH! :eek:
Är sugen på att bara ha kvar mina Hanos och ev några "Golden Crosses"..

Vet inte hur jag ska göra, är så fäst vid alla! :cry:;)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

GMT är väl en timme efter oss och enhörningar ska väl betäckas 6:23 GMT (det är det som dyker upp i huvudet men du vet nog bättre), vilket innebär att enhörningarna ska betäckas 7:23 eller 19:23 svensk tid.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Ba gört!!

Jag hade en marwari som jag tänkte avla på eftersom de säljs så dyrt men jag kom fram till att jag ville lägga alla APs och all energi på IHs så hon såldes. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Ah det är sant! Men jag funderar på om jag inte ska behålla stoet jag köpte av dig ändå, hon är kalasfin! Annars blir hon riktigt dyr, säljer henne för nått pass eller två! :laugh:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Jag har satt ut de flesta av mina i "vanliga" auktionen, har inte tid att föda upp dem alla och nu tog de ju bort möjligheten att alla skulle tjäna pass, så det känns rätt tröstlöst... vill ni fynda, så finns det mesta till salu med väldigt lågt utrop!:crazy:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Typiskt!

Du kommer att bli galet rik, MASSOR med hästar till salu ju! :eek::D

Åh nu börjar jag bli riktigt varm i kläderna på Howrse känner jag! Det enda jag saknar nu är några tusen equus :angel:, ca 20 pass så att jag kan köpa mina två favorithingstar :love: och en Philosopher's Stone så att jag kan göra mitt fantastiska sto odödligt! :bump:


:rofl:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Det som är tråkigt är att man inte får betalt för hästarna som faktiskt kostat massa pengar/tid.

Ta min skiller där, han har ju i stort sett varje bmi och det tar förbenat lång tid att skilla dem, men ändå får du bara runt 70-100´e för dem...
De som ger pengar är ju special/divines och där handlar det oftast bara om att ha tur för att få en..
Lite trist kan jag tycka, en häst som kostar tid och pengar ska ge mer tillbaka tillbaka.
Nu har jag inte lagt något mer än pumpkin på honom, men någon annan har..
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Nej där har du ju en poäng! Men det är ju alltid något, du kan ju köpa pass av andra deltagare för equusen och på så sätt få tillbaka en del! :laugh:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Nej självklart inte, men säg att du får 100,000 equus för en häst, det är ju ungefär 10 pass med dom priserna jag har sett! :)

Säg då att du säljer 5 hästar för 100,000 equus styck, det är 50 pass liksom! :love:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Gå in på hon Sissy Longs Stockings forum för att byta/sälja/köpa BMI! Där kommer du garanterat att hitta folk som vill sälja pass för equus! Och jag tror att det var just hon som köpte för det priset och många verkar ju hålla sig till hennes regler! ;)

Finns flera som har skrivit "Vill köpa 20 pass för 200,000 equus" etc!

Vilket jag tolkar som att ett pass = 10,000 equus!! :bump:
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 135

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp