Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag har ett fullblod som är 7 år. Honom kan du få för 500e, men jag kan bara sälja på auktionerna... :/

Justja, jag spelar svenska spelet och hästen heter Rush, jag heter Dowella.


Köper honom gärna! Hur ska vi lösa det dock? Lite svårt med Auktion då man aldrig vinner dem... :cool:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

äh, vad 17, jag ska köpa fler pass, så då får jag mitt tredje karmapoäng och kan köra privat ;) Hör av mig om en stund :p
 
Sv: Vi spelar Howrse!

KL

Det har äntligen kommit nya uppdrag. :D
Ett uppdrag är att en vän ska skicka ett äpple, någon som vill skicka ett till mig? :D På det engelska. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

kl

Är det någon här som hittat någon form av uträkning vad man tjänar på olika grödor och framställande av sörp osv?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

På sida 34 i tråden där jag postade hur man beräknar grödan av vetekorn samt rovor.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Nån som vill skicka ett äpple till mig på eng versionen? carand, med litet c. Skickar gärna tillbaka!

Behöver även hjälp med o sälja en häst för ett pass? Antingen om nån av mina hästar e intressanta annars kan jag köpa tillbaka en annan häst sen.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

kl

Men hallå. Mål 46 på svenska sidan. Kom sist i 5 tävlingar. ingen belöning. Tjohooo vad motiverande...
Knas.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Om du har en skrutthäst kan jag köpa den så får du köpa en skrutthäst av mig. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

kl
Är intresserad av ett fruktbarhetstrollspö på svenska howrse.
Har:
3 guldsporrar
3 sjöhäst
2 svart orkidé
1 pandoras ask
1 afrodites tårar
1 dafnes lagerkransar
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Har köpt och reserverat en till dig. Men vill du inte ha tillbaka Harley sen? Han var ju ändå 17 år och blir ju passhäst om.. eh.. några månader. :D Jag kan sköta honom dagligen tills du kan köpa tillbaka honom. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl på mig själv*

Nån som vill byta Piece of cloud eller Pandoras box mot något? Har 2 av den första o 3 av den andra.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*knapplån*

Kan någon ge mig ett äpple på engleska? heter Nostie där, skickar gärna ett tillbaka :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 135

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp