Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

ok, men det är inte så att det måste vara båda i ett vist förhållande till varandra om du förstår vad jag menar? (att man måste ridit si eller så många hopptävlingar/så länge brant backe)?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Nu har mitt lilla föl kommit! Det blev ett sto denna gången också (attans!), 350.9 GP innan lekar (woho!) och runt 66 i medfödda skills.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Haha ibland är inte alla hästar hemma, jag skyndade till din sida för att skicka ett äpple men jag hade ju just skickat Nyx. :p



Är det någon här som kan tänka sig att vara mellanhand för en BMI från Carand till mig på engelska sidan?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Nej, man kan göra i vilken ordning man vill och blanda träningen hur som helst. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Nu är de tre bästa färdigheterna på mitt sto "svärtade", hon har vunnit 20 tävlingar och är över 10 år. Varför blir hon inte 100blup?

(om ni vill kolla på hästen i fråga så heter jag Dea på det svenska, och hästen heter Mira)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

åldrade henne, och då blev hon hundra :bump:

skall man avla som tusan på henne då? Hur viktiga är hingstens egenskaper för att få ett bra (värdefullt ;) ) föl?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Skulle tro att du behöver vinna en dressyrtävling också, eller komma trea på galopp, så du har en pallplacering på alla tävlingar? Prova..=)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

betcäkte och fick två stoföl :) ör jag bäst i att sälja det ena direkt, eller skall jag leka först? 351,57 före lekat f.ö. :bump:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Ju äldre den är desto större chans att få den såld/bra betalt skulle jag tro. Å andra sidan lägger du ju equus och ev åldrande poäng på den då...

Jag tycker för övrigt att det är lustigt när folk skriver att hästen fått si och så mycket i GP efter games, det är ju skitsamma, däremot kan man ju locka med att det går att få upp GPn om man säljer före 8 mån. :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Behöver grannar på den svenska versionen

Går bättre för mig där än den amerikanska:D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Kl*

Jag vill ha några "övrigt" hästar - ålder över 2 år (eller närmare 2 år i allafall) och helst med ett Gp på minst 350 (det sticker så i mina ögon annars :angel:).
Någon som har någon de vill bli av med? Behöver inte vara renrasig eller så alls, ska bara ha dem som lektionsponnyer i allafall! :angel:

Betalar 500kr/st - mer än Frizonen alltså men inte mer än så.

Hojta till! 4-5 stycken vill jag ha!
 
Sv: Vi spelar Howrse!

kl

Fick 2 finfina stoföl med 352,30 gp (innanlek) :banana:!

Btw, köpte ymninghetshorn för mina sista 10 pass. Inte f*n fick jag någon snow. Fasen.. :(
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag har ett fullblod som är 7 år. Honom kan du få för 500e, men jag kan bara sälja på auktionerna... :/

Justja, jag spelar svenska spelet och hästen heter Rush, jag heter Dowella.
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 135

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp