Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

skickar du hästarna till safe heaven eller åldrar du dem till över 20? och typ missköter dem för att de ska dö eller???
 
Sv: Vi spelar Howrse!

skickar du hästarna till safe heaven eller åldrar du dem till över 20? och typ missköter dem för att de ska dö eller???

De måste vara över 30 och från 25 så förlorar de hälsa varje dag, sen gäller det att hålla dem vid liv tills de fyller 30 :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*
och vips så hade jag en Chiquitin (vad är det?) bland mina hästar?

det finns ju olika färger på falabellorna och alla har fått namn efter olika språks ord för liten ^_^
Pink: Tiny (English)

Purple: Chiquitin (Spanish)

Green: Малыш (Russian)

Blue: Klein (German)

Gold: Petit (French)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Men åh nu slösade jag ut 3 st hästar helt i onödan :( Det gällde bara till midnatt mellan den 15e och 16e november så det fungerar inte mer.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Är det någon som har lust att hjälpa till med uppdraget:
-Sälj en häst för minst 1 pass?
Jag kan köpa en av dig för 1 pass :)

Alltså så du får ditt pass tillbaka/klarar uppdraget
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse!

Men åh nu slösade jag ut 3 st hästar helt i onödan :( Det gällde bara till midnatt mellan den 15e och 16e november så det fungerar inte mer.

Okey?? Så man skulle bara klicka regelbundet på länken i mailet för att få en Falabella??
Jag fattade det som att det pågick till datumet som står i mailet? :confused:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag antar att du har fram tills det datumet på dig att klicka på länken, och när du klickat på den så får du en falabella. Tror jag iaf ^^
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Grattis!! :bump: Eller nåt, jag har inte riktigt förstått syftet med de små, de kan väl inte ens avlas på? Men tja, andra som vunnit dem verkar glada och du kan nog sälja den för en hyfsad slant. :D

För er som nu försöker åldra era hästar - chansen att vinna falabella och divines är slut...
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Är det någon som har lust att hjälpa till med uppdraget:
-Sälj en häst för minst 1 pass?
Jag kan köpa en av dig för 1 pass :)

Alltså så du får ditt pass tillbaka/klarar uppdraget

Jag är absolut med på det! Ska bara få det uppdraget. :D Men reservera en till mig så köper jag så fort jag ser den och hör av mig när jag också är där. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag är absolut med på det! Ska bara få det uppdraget. :D Men reservera en till mig så köper jag så fort jag ser den och hör av mig när jag också är där. :)

Jag är klar med det, men det spelar ju ingen roll, jag kan ju hjälpa dig ändå om ingen annan är där och ni kan dra nytta av varandra :)

Säg till när du är där och om jag ska köpa den :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Grattis!! :bump: Eller nåt, jag har inte riktigt förstått syftet med de små, de kan väl inte ens avlas på? Men tja, andra som vunnit dem verkar glada och du kan nog sälja den för en hyfsad slant. :D

För er som nu försöker åldra era hästar - chansen att vinna falabella och divines är slut...
Nyttan verkar vara:
Players who own a Falabella have 1 chance in 100 of winning a bonus when they register one of their horses in a competition. Players with 2 Falabellas have 2 chances in 100 of getting the bonus, and so on...

The bonus is effective for 4 days in the life of the horse; it cannot be cumulated.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Mmmhm, då hoppas jag att du får många bonusar då. :D Går och reserverar en häst till dig direkt, tack för att du är så hjälpsam! :)

Är det någon som behöver få ett äpple för att klara ett uppdrag? Jag har massor av äpplen och kan gärna dela med mig! Tack till dig som jag inte vet vad du har för nick här som skickat ett äpple till mig så jag klarade det direkt! :love:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Tyvärr har jag inga tears..=( men jag har ett POC om det går bra?

Jag är inte intresserad av POC men du kanske har något annat kul... Golden apple? Golden Spurs? Daphnes Laurel? Boreas Lunge? HOP?

Hur som helst så kan vi göra "huvudbytet" nu, dvs Nyxen mot MA och ZL så kan vi avvakta med den sista grejen. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

När man skall 100-bluppa sin häst, och "svärta" de tre främsta egenskaperna...Behöver ett vist antal poäng för den egenskaperna komma från speciella saker? Jag håller nämligen på med den sista egenskapen nu, hoppning. Kan jag rida på i "brant sluttning" tills den blir svart, eller måste jag tjäna på andra sätt oxå? Vad är mest effektivt?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Utöver träningen är det skogsturen längst till höger (om det är den som heter brant backe) och hopptävlingar till hästen inte får några fler färdighetspoäng som krävs för att svärta hoppningen.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Mmmhm, då hoppas jag att du får många bonusar då. :D Går och reserverar en häst till dig direkt, tack för att du är så hjälpsam! :)

Är det någon som behöver få ett äpple för att klara ett uppdrag? Jag har massor av äpplen och kan gärna dela med mig! Tack till dig som jag inte vet vad du har för nick här som skickat ett äpple till mig så jag klarade det direkt! :love:

Nu har jag köpt den o reserverat en till dig :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 135

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp