Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

:rofl:


Vi skulle förresten verkligen behöva åtminstone en moderator på svenska versionen nu, är en person som sitter och bumpar upp halva forumet.
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse!

Nu sitter jag och väntar på att mitt andra föl ska komma till världen! Tror och hoppas att det kommer bli bättre än det jag fick innan, vilket innebär att det kommer bli en riktigt trevlig häst! Håller en tumme för att det blir en hingst denna gången. :bump:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

ingen som vill köpa min fina häst på engelska sidan (sniffinix heter jag där och hästen heter fudge)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Äntligen fick jag köpt min F.Wand! :banana: :angel: ;)

Men en annan fråga då, blir tvillingarna exakt lika i alla värden osv? Tänkte om dom blir något olika så vill man ju behålla den bästa! :laugh:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

WTF!!! :rofl::rofl::rofl:

Din gudson har köpt sin första vidarebefordra Howrse
Hej EnHumla,

En av dina hänvisningar just avslutat sitt första köp på Howrse och vi är mycket glada att räkna honom bland de ledamöter som bär det största tack vare dig.
För att fira händelsen vi erbjudit dig ett pass!

Ha kul.
The Howrse Team

Lol, vad roligt det blev översatt, man kan bara älska direkt översättningar :D. Men om jag ska gissa syftar de på att en av dina inbjudna/som du sponsrade har köpt sitt första pass, då får även du ett pass :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jaa, de ska väl bli identiska... Fast nu minns jag inte riktigt, jag har ju inte fött upp så många tvillingar men jag brukar spara den som "föddes sist" så den drar nytta av Xanthos medans tvillingen är till salu. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Ojojoj flicka lilla, sitter du och spelar på engelska versionen utan att besöka Xanthos dagligen? :p

Xanthos är en divine som man kan klappa, har man tur vinner man 1000e och en HOP, men varje dag får den yngsta hästen man har +10 energi när man klappat Xanthos (gäller 1 gng/dag). Man kan klappa 5 Xanthos om dagen.

Gå in på mitt EC forum och följ länken i Xanthos-tråden. NU!:D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*Tappar hakan igen*

Under vilken Buke-sten har du legat? ;) Archimedes har den nätta fördelen att man får en GRATIS aging point om man svarar rätt på en (oftast) löjligt enkel fråga hos honom.

Jag brukar söka på Archimedes under directories, då är det enkelt att backa och byta Archimedes om frågan är för svår... :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Hahaha ja men det vet jag att man kan göra! Men jag har så mycket att tänka på just nu att fölen kommer först, hinner inte med att söka runt och bara sitta vid datan! :o:laugh:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Haha nej det är lätt att komma av sig, jag har varit hemifrån två veckor tätt nu och har mest sett till att komma in och klappa och svara på frågor så man får inloggningsfördelar. Hade 18 APs på hög häromdan, det var till och med jobbigt att förbruka dem. :eek:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Ja ibland är jag inte alls sugen på att träna alla och klicka i samma sak om och om igen :angel: (många hästar i exakt samma stadie) och ibland är det den viktigaste stunden på dagen! :D:D

Och nu har även jag fått mina första tvillingar! ;)
Jag var övertygad om att jag skulle få bruna hingstar bara för att, men jag fick två ljusgrå flickor! :love:
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse!

Och vad knepigt det är med färgerna egentligen, det borde finnas ett bättre system för det!
Jag menar...

Mus Grå + Mus Grå = Fux :confused:
Mus Grå + Mörk Brun = Ljus Grå :confused:



:D:D:D:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 135

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp