Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

Haha nej det är lätt att komma av sig, jag har varit hemifrån två veckor tätt nu och har mest sett till att komma in och klappa och svara på frågor så man får inloggningsfördelar. Hade 18 APs på hög häromdan, det var till och med jobbigt att förbruka dem. :eek:

18, jag har 82.. fast igår hade jag över 120, men var tvungen att ta död på 2 passhästar som jag råkat ställa i mitt eget stall :p;)

Har ju en bunt värdelösa som jag inte vet varför jag ens har, de tar bara tid... med det ger AG som ju är toppen när man ska få upp en häst så man kan lägga på MA eller behöver ett pass :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Mja, vi spelar nog olika. Jag köper hellre CT än MA och är därmed mer eller mindre beroende av APs. Jag säljer ju inte så många hästar och tjänar inte så mycket pengar att jag har någon större lust att köpa MA för equus heller, därför är det rätt mycket att ha 18 APs och dessutom göra av med alla i ett svep. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

aha sånna extra saker man köper för pass. inte konstigt att jag inte visste vad det var :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

KL
Nu har jag odlat vetekli också. Haha, jag har ingen aning om vad jag pysslar med egentligen, och orkade inte översätta den där långa listan heller :p Men jag blir nog rik tids nog... Har iaf tillräckligt med grejer för att göra en massa sörp sen, det måste väl ge rätt bra med e?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

KL
Nu har jag odlat vetekli också. Haha, jag har ingen aning om vad jag pysslar med egentligen, och orkade inte översätta den där långa listan heller :p Men jag blir nog rik tids nog... Har iaf tillräckligt med grejer för att göra en massa sörp sen, det måste väl ge rätt bra med e?
samma här :p

fick en HoP, öppnade den och inuti fanns det ytterliggare en HoP - lite smått överaskad :p
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag satsar på lin (och morötter) just nu. Har odlat lin på två bördiga medelstora ängar, någon som har den blekaste aning om hur många linbäddar jag får ut av det? Vill ju helst att det ska räcka ett år (eh, ett Howrse-år alltså).
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Äh, vad fasen. Jag förstår mig inte på detta forum, nu blev det helt konstigt här...
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Det ska nog inte vara något problem att få bädden att räcka, varje box du har använder en "bädd" i veckan, så har du 5 boxar blir det 5 bädd mindre per vecka och jag vill minnas att de minsta ängarna ger över 200 bädd så du klarar dig gott och väl i ett howrse-år och kan sälja en del. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Har man tur eller har man tur?
Är en på svenska howrse som endast varit medlem i 3 dagar, 0 karma... 2st Snow :mad::D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Det ska nog inte vara något problem att få bädden att räcka, varje box du har använder en "bädd" i veckan, så har du 5 boxar blir det 5 bädd mindre per vecka och jag vill minnas att de minsta ängarna ger över 200 bädd så du klarar dig gott och väl i ett howrse-år och kan sälja en del. :)


Tack! :) Då kanske det var onödigt att odla så mycket, men då har jag ju åtminstone så att det räcker. :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Onödigt är det ju aldrig, resten kan du sälja och använda pengarna till att förbättra ditt center! :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Eh?
Nu hände det något märkligt...
Fick detta mailet:
Hello EnHumla,

In the last few days you have sent a great many horses to paradise!

As a reward, from today and until 23 november 2010 00:00, you can receive a Falabella by clicking onthis link.

Thank you for your participation,
The {s1} Team

Och satt precis och kollade hur många passhästar man skulle behöva döda, jag har ju som sagt dödat 2.. och vips så hade jag en Chiquitin (vad är det?) bland mina hästar?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Nu har jag listat ut att det är en Falabella, men inte vad den gör för något? :o
Eller vad jag ska göra med den??

Ska den tränas och tävlas eller ska den bara vara??
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 135

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp