Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

"You can't continue...
You cannot give this object." :(


KL

Jag har också POCs som eventuellt kan bytas mot något bra. :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Byter gärna mot en arrow om du vill. Men kansk får vänta till nästa v då eftersom jag redan skickat en sak till dig denna veckan?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jo det är en vecka till samma person. Men vad dumt, jag trodde man fick skicka gåvor till alla sina vänner på samma dag om man så kände för det...

Det känns som att de går lite till överdrift när det gäller att hindra fusk. :grin:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*knapplån*

You have received Apple from carand. Tack carand!
Nu ska jag klara uppdragen nå 2 till karma och delta i 200 tävlingar.... det kommer dröja haha
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Byter gärna mot en arrow om du vill. Men kansk får vänta till nästa v då eftersom jag redan skickat en sak till dig denna veckan?

Du kan skicka till min bonus 99Emmy så skickar hon den till mig i morgon :)

Jag skickar din arrow nu :)
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse!

Jo det är en vecka till samma person. Men vad dumt, jag trodde man fick skicka gåvor till alla sina vänner på samma dag om man så kände för det...

Det känns som att de går lite till överdrift när det gäller att hindra fusk. :grin:

Jag håller med dig och ännu dummare är att man själv måste hålla koll på dagarna så man vet hur mycket man skickat och när... :grin:

Jag tror jag skickat mina för denna veckan, glömde erat byte igår.. med betoning på tror och inte kan jag kolla det heller..
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Synd att det inte finns mål för ridcenterspelandet.
Är nog på väg att ge upp målen ändå :D Vet inte vilka mål som döljer sig bakom 56 och 57 men säkert något som jag aldrig lär klara av x)
Föda fram tvillingföl kräver väl pass? Och så länge som någon inte vill byta eller något ett fruktbarhetsspö så lär det knappast hända i mitt stall :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Ah, jag kan inte skicka fler gifts nu, måste jag vänta till måndag då eller? Eller e det en vecka efter sista saken man skickade? Lovar att du ska få det så fort som möjligt!
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Ah, jag kan inte skicka fler gifts nu, måste jag vänta till måndag då eller? Eller e det en vecka efter sista saken man skickade? Lovar att du ska få det så fort som möjligt!

Jag tror det är från den första saken, alltså om du skickar en måndag, en tisdag och en onsdag så kan du skicka en nästa måndag, en tisdag osv.. men inte säker och ingen fara, skicka när du kan, men skicka till mig då :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Bläää! Jag bluppade fördigt mitt sto idag och valde att lägga fertility wand för att kunna klara den nya utmaningen att vinna 1,2 GP från games med två föl, tänkte att det var enklast att ta tvillingar.

Allt bra så långt, hittade en bra hingst för en gångs skull och så föds två ston!! Jag har ju bara fått hingstar på sista och näst sista tiden... Sedan öppnade jag några HOPs eftersom man nu kan vinna massa olika divines och prylar i dem, fick då massa APs och började åldra fölen. Satte den som jag tänkte behålla i mitt stall så hon står i ett bra stall och den andra satte jag i random stall. Och hon fick en kanin i boxen. Toppen! Kör på med 8-mån omgången och ska bara ge en morot och natta när en ruta ilsket meddelar att stallet inte har morötter!!! :eek: Där rök chansen att få 1,2 GP. :cry:

Hädanefter ska ALLA mina föl in i mitt stall. :mad:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Själv har man allt som behövs men ändå sabbar det :( Min senaste hingst insåg jag att jag skulle kunna få riktigt bra resultat med om jag bara gör enligt lekschemat. Självklart så läser jag på fel rad.. Energi, hälsa och moral går ner och jag kan inte fullfölja :cool:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Varför blir inte min hingsts hoppning fetmarkerad? Har gjort klart träningen, rides och vunnit tävlingar..?

Cirano V heter han på engelska sidan om nån skulle orka kolla:angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 135

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp