Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

Gå in på hon Sissy Longs Stockings forum för att byta/sälja/köpa BMI! Där kommer du garanterat att hitta folk som vill sälja pass för equus! Och jag tror att det var just hon som köpte för det priset och många verkar ju hålla sig till hennes regler! ;)

Finns flera som har skrivit "Vill köpa 20 pass för 200,000 equus" etc!

Vilket jag tolkar som att ett pass = 10,000 equus!! :bump:

Jo man vill köpa ja, men Sissy själv sålde pass för 30.000..
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Hur mycket pengar kan jag förvänta mig att få om jag säljer 1 tunnland korn? Mellan tummen pch pekfingret räcker, vill mest ha en aning.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Det finns typ färdiga scheman gjorda av andra spelare som man kan följa för att få högre GP under föltiden. Gör man allt rätt så tror jag att man kan höja det med 1,2. :)

GP betyder Genetisk Potential ^^.
Vart hittar man sånna då? :laugh:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Hur vare nu med passhästar förresten? Hur vare man gjorde för att få ett pass ur en gammal häst? Går det med odödliga hästar?

Hur reparerar jag boxarna i mitt ridcentra? Måste de nå en viss grad av slitage innan det är möjligt, för jag lyckas inte..?
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse!

Hur vare nu med passhästar förresten? Hur vare man gjorde för att få ett pass ur en gammal häst? Går det med odödliga hästar?

Hur reparerar jag boxarna i mitt ridcentra? Måste de nå en viss grad av slitage innan det är möjligt, för jag lyckas inte..?

Odödliga kan aldrig bli passhästar.
Du får ett pass om hästen dör när den är över 30 år.

Det står det är dax för reparation och då har du några dagar på dig.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

vad händer med odödliga hästar då? Dör de aldrig? Det låter ju onekligen så, men vad har man dem till när de blir "för" gamla då?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

vad händer med odödliga hästar då? Dör de aldrig? Det låter ju onekligen så, men vad har man dem till när de blir "för" gamla då?

Nej de dör inte, ett smart drag kan ju vara att lägge på den ett äpple eller någon speciell sak som finns i mindre upplaga och sen vips så blir de åtråvärda och värdefulla :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

va? Och sälja de då eller? K*an man avla på dem hur lägne som helst?

Min första häst tror jag nämligen blev odödlig... :p
 
Sv: Vi spelar Howrse!

va? Och sälja de då eller? K*an man avla på dem hur lägne som helst?

Min första häst tror jag nämligen blev odödlig... :p

Ja sälja kan man om man vill :)

Den första blir alltid odödlig ;)

På det engelska sålde jag min första nu med skeletonkostym och fick bra betalt, innan det var hon i stort sett "värdelös".

Jag tror inte de har något avelsstopp men oftast så är de ganska dåliga i avel och tävling efter ett tag o spelet går framåt?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Oftast och lättast är väl att göra det via ps :)

Jaha ni menar så. Jag brukar ju sälja en del passhästar och dem får man ju mellan 40 000-50 000 equus för. Så jag skulle aldrig sälja ett pass för under den summan^^. Tycker det är så sjukt ibland att BM saker som kräver flera pass är så billiga. Tex MA borde egentligen kosta minst 120 000e om man kollar priset på passhästarna. Och Nyx paket borde kosta runt 240 000.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 135

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Valp 2024
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp