Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

Jooo men det ska väl funka? Jag skickade en "gåva" till en icke-vän på engelska sidan i torsdags. :confused:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jo hej jag har också turligt nog ;) fastnat för Howrse:) På svenska sidan ( är bara medlem på den ) Så heter jag Redberry och jag föder upp Fullblod och om någon också gär det så mejla gära mej :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Du vill alltså byta lyran mot Medusa? :bump:

Är det hyfsat att köpa ett pass för 25,000? En passhäst kostar ju 50k. Men BM-prylar för ett pass kostar ju max 10K...

Humlan, what do you think? :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Du vill alltså byta lyran mot Medusa? :bump:

Är det hyfsat att köpa ett pass för 25,000? En passhäst kostar ju 50k. Men BM-prylar för ett pass kostar ju max 10K...

Humlan, what do you think? :D

Jag skulle köpa om jag hade råd, tycker det är svårt hitta dem som säljer pass, så jag skulle passa på (fyndigt va) ;)

Jag vill gärna byta, men hjälpte ju er med bytet så vi får skicka på en omväg, ska se om min kompis är vaken och kan skicka den vidare till dig :)
Annars kommer den i morgon när bonusen vaknat :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag skulle köpa om jag hade råd, tycker det är svårt hitta dem som säljer pass, så jag skulle passa på (fyndigt va) ;)

Jag vill gärna byta, men hjälpte ju er med bytet så vi får skicka på en omväg, ska se om min kompis är vaken och kan skicka den vidare till dig :)
Annars kommer den i morgon när bonusen vaknat :D

:rofl:
Årets sjukaste samtal kan precis ha varit..

Min kompis stod inte att finna online, så jag ringde..
-Hej det är Humlan.
-Heeeeeej (glad)
-Är du vid en dator?? *stessat*
-Mmmm spelar poker *inte helt nykter*
-eyzgul behöver en lyra skickad till sig...
- Eh?
-Howrse....
- Okey, fixar... tror jag... eh?? stavas?? *hämtar papper och penna* va sa du? *går all in i poker*.... e....y....z.....g.....u.....d.....eh vad är det för gud?? ... L..... *vinner potten*

Så nu ska det bli intressant att se vart denna lyra hamnar, eyz, skicka ingen innan du fått det du ska ha :rofl:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Haha jadå, bytet är klart. ;)

Nu ska jag bara klura ut vilka hästar (hade en sen innan) som ska få äran att bära dessa lyror... :crazy:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Om ridcentret har 1 tunnland hage, och två hästar, vad händer då? Får båda hästarna ängplats? Är det i så fall bördigheten eller renheten som slits (snabbast?)?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Om ridcentret har 1 tunnland hage, och två hästar, vad händer då? Får båda hästarna ängplats? Är det i så fall bördigheten eller renheten som slits (snabbast?)?

Jag har lite dålig koll på hu rmånga hästar som får plats per äng, men du får en varning om du ha för lite.

Nu vet jag inte vad ditt mål är, men för att få upp prestigen på ditt stall bör du hela tiden kunna byta så dina hästar alltid står på 100% fertila hagar och resten lägger du då i träda.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag som har trott att det är 98% som gäller...

Angående hagarna så räcker 1 tunnland till två hästar precis. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Ja det är ju enklast för då är man ju säker. Jag glömde skifta hagar på svenska sidan igår så nu står jag med en 97% som jag inte kunde lägga i träda idag. Jag vart visst lite för odlingsgalen i början på veckan.. :o
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag har två Akhal-Teke ston med 100 i BLUP om du skulle vilja låna någon. Eftersom du är bukare så kan jag skita i den extra avgiften och bara ta betalt för betäckning och vet :D

Jaa!! Det vill jag gärna :laugh: Du är väl på den svenska sidan nu va? Vad har de för GP?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag hittade dig :D Antar att det är Mischa och Kiara du menar?

Hm, det här var alltså riktat till Thuzze :o

Hur går man tillväga nu då?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Japp det är dom :)

Du har väl tillgång till privat försäljning förresten?^^

Iaf så klickar du bara på betäckning på din hingst, väljer privat, skriver in mitt användarnamn och väljer vilken häst som ska betäckas. Och så tar du lägsta priset :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 135

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp