Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Om man sätter en färdighets-gräsn för hästarna som får registreras vif ens center, kan man ha sina egna hästar där då, trots att de inte uppfyller kraven?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag lyckas få in mina på mitt center på så vis att jag går in och sänker, sen regristrerar mina hästar jag vill ha in innan jag höjer igen. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Tack!!

Vill du ha något som tack för hjälpen? Kan erbjuda dig Pandoras ask, Afrodites tårar eller Zeus blixt om du vill ha.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Mitt sto fick just sitt fjärdeföl och det andra stofölet hon föder fram :D
72.80 medfödda egenskaper är väl inte så pjåkigt? Och GP: 350.67
Men fölet behöver ett bättre namn än vad hon fick nu, några förslag? Morsan heter Slask och systern Odåga, så något i den stilen :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Hej är det nån som vill byta fruktbarhets spö på den svenska verisonen.

Nått av detta kan jag erbjuda i såfall
Svartorkidé,Dafners lagerkrans,Guldsporrar och Lagerkrans.

Heter bitte0007 där och hästen jag söker det till heter Kissy
 
Sv: Vi spelar Howrse!

men vad skall man ha den till? (fick en :o )

Snow'arna är ju jättebra tävlingshästar. Tyvärr får de väl inte tävla med de vanliga hästarna på svenska sidan än eftersom det skiljer så mycket i färdighet och jag kan tänka mig att det inte finns jättemånga tävlignar för divines än heller...

Sen har jag för mig att en divine, eller gudomlig kanske det heter på svenska sidan :o, höjer prestigen på det ridcenter den står på. :) Så den som vill får gärna sätta sin Snow på mitt ridcenter med kanin och morötter.:angel::angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Oh jo, de får tävla med vanliga hästar. Har träffat på flera av de anmälda till vanliga tävlingar.
Jag väljer andra tävlingar när det är sådana hästar med :eek:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

kl

Det borde finnas något program som automatiskt tar hand om ens hästar..
Jag har träningsvärk :devil: skojar inte.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 135

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp