Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

Vad svår du är?
Jag har ett pass så kan köpa vad du vill ha. :p
Satt och kollade på sidan men är ju så svårt vad alla sätter direkt värde och satsar på och vill du ska gilla det då du hjälpte mig. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag är fånigt förtjust i ymnighetshornet, ibland får man riktigt spännande saker där:D, så det får du gärna ge mig!
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Då blir det ett sånt!
Funderade på det men kom på att alla kanske inte är lika förtjusta i det som jag är! :p

Ymnighetshornet är ju lite som julafton! ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Äntligen har jag en 100 bluppad häst!:banana: Tog mig en faslig tid men då blir ju inte hästarna lika många så snabbt xD

Nån som vill langa ett äpple till mig? Eng version ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Nån på svenska sidan som har ett Fruktbarhetstrollspö över och vill switcha med typ...
Sjöhäst
Svart orkidé
Dafnes lagerkransar
Guldsporrar
Molntapp
Pandoras ask
Artemis pil
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Tack så mycket!


Lite äpplen och equus och så, och ett par Hefaistos hästskor :bow: Nu ska jag bara vänta på att min lilla spanska madam växer till sig så hon kan få dem!
 
Sv: Vi spelar Howrse!

OM all träning i de specifika färdigheterna är klara och du inte får ut mer från tävlingar så är det ritterna som fattas, har du kollat så du gör långa ritter för gör man ½ eller 1 timme så får man ju snabbhet istället för uthållighet.

Jepp, bara långa ritter. Och inga poäng :(
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Hur var det nu på svenska versionen..? "1 föl av ras Fullblod och med Apelgrå pälsfärg.", är det en hingst eller ett sto?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Vad heter du och hästen? Så kanske vi kan klura ut vad det är när jag sett hästen... :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Kanske var nån som inte ville ha honom - går ju inte att sälja honom. :crazy:
Men är inte jag för jag har min Snöhäst kvar. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 135

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Avels fråga
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp