Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

Någon som behöver ett whels cob sto?
Har ett svart 3 årigt sto till salu.
Behöver pengar till veterinären i morgon:D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Bra :)

Det är på den svenska versionen.
Skulle skrivit det men blev nåt fel så det blev inte med
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Det är lugnt jag förstod det. Reservera till mig (eyz) så köper jag under kvällen.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag kommer inte åt privata försäljningar så lär sälja på auktion
Så hon ligger ute där nu, heter Satanka
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Hur mycket pengar har du nu? Kan du sälja sadlar, energisörp och bajs så du får ihop till veterinäravgiften?

Edit: såg nu att du verkligen inte hade mycket pengar. :( Men som sagt, kolla om du kan sälja av lite grejer, eventuellt sätta någon häst i frizonen..
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Du blir nog tyvärr tvungen att sätta någon häst i frizonen om du inte har två sadlar att sälja. Annars kan du ju låta bli att gå in på dräktiga stoets sida förrän den dag du har pengar så det räcker. Hon åldras ju inte om du inte öppnar hennes sida.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Varför blir inte min hästs färdigheter fetmarkerade?

När jag tränar/tävlar så får hon inget mer i varken uthållighet eller dressyr. Beror det på att hon bara är 8 år? För hon har vunnit 20 tävlingar och så annars så jag väntar på 10-årsdagen så hon blir 100-blupad :banana:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Faraderen heter jag :)

KL.

Om man betäckt sin unicorn med annan unicorn av samma ras osv. kan man åldra henne med aging points eller förstör man chansen då? :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jaså det är du! :) Har skickat äpple nu, är det ok om jag skriver till typ "volvo" som beskrivning på dig i min vänlista? Så blir det lättare att hålla koll på folk menar jag... :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Ja det är jag rätt säker på. Och dressyren är det flera dagar sen jag fick poäng för sist :crazy:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Herregud, nu har jag massvis med föl igen! :eek::love:
Behöver typ 100 pass för att orka träna upp alla, får se hur det här går! :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

OM all träning i de specifika färdigheterna är klara och du inte får ut mer från tävlingar så är det ritterna som fattas, har du kollat så du gör långa ritter för gör man ½ eller 1 timme så får man ju snabbhet istället för uthållighet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 135

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Avels fråga
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp