Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

Var det förresten någon här som visste hur man räknade ut rätta vikten på en häst på svenska versionen?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Så vad är ditt senaste projekt på howrse? Alltid kul att höra om vad alla strävar mot för stunden, själv älskar jag planering så jag sitter inne med massa planer som hela tiden löser av varandra allt eftersom att man löser uppdrag och får sålt/köpt osv! :D

Mitt aldrig färdiga mål är att fortsätta föda upp bättre och bättre IHs som alla stammar från mitt ursprungssto. Sen vill jag föda upp avkommor med alla möjliga färger, IHs har ganska många färger så det är alltid lika spännande när ett föl föds. :)

Ett litet sidoprojekt är att spara HOPs, har fyra än så länge. Det kliar i fingrarna, vill öppna dem för att få grejer till Grand Prixen men jag ska inte, ska inte, ska inte... :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

lol, väl - svenska sidan har inte varit uppe länge - en/två månader hittills? Skulle kalla en häst på över 350 för hyffsad faktikst, av det jag sett hittills :P

Fast 350,0 har ju de första hästarna man spelar med så allt under 350 är ju egentligen direkt dåligt och tja, det är väl inte så lysande med +- noll heller, även om hästen mycket väl kan hävda sig på tävlingar och så. :)

Är man ny är det ju inte lätt, det tar ju en god stund innan man lär sig allt. Så, nu har jag lagt till det så jag inte trampar någon på tårna... :o
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Är det någon som vill köpa eller byta bm saker med mig? Har 3 pandoras box som jag först o främst vill bli av med men även 1 morpheus arms, 1 piece of cloud, 1 zeus lightning.

Nån som e intresserad??


=)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Är det någon som vill köpa eller byta bm saker med mig? Har 3 pandoras box som jag först o främst vill bli av med men även 1 morpheus arms, 1 piece of cloud, 1 zeus lightning.

Nån som e intresserad??


=)

Är det det engelska eller svenska?
Jag vill ha M.Arms och P.O.C i det engelska :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Är det på engelska byter jag gärna till mig zeus eftersom jag bara får hingstar...

Eventuellt MA också, beroende på vad du vill ha för det... Jag har artemis arrow, golden spurs, eller ja, jag har rätt mycket, vad är du intresserad av så får vi se om jag har det..? :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Eftersom sakerna är skrivna på engelska så hoppas jag att det är engelska sidan. :bump:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Äsch, jag ska försöka lista det jag har ifall någon annan är intresserad och vill byta/köpa.

Obs, engelska sidan.

Seahorse
Boreas lunge
Black Orchid
Golden Spurs
Artemis arrow
Nyx pack
Pandoras box
Golden Apple

Finns flertal av det mesta om det är flera som vill ha.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Jag kan byta:
*Artemis arrow
*Fertility wand
*En skeleton häst
*En Bat häst
*Nån passhäst som ligger på 25 år nu
*Blivande skiller paint som just nu är 1 år och 8 månader och har 288.19 i skills, född med tårar :)
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse!

Äsch, jag ska försöka lista det jag har ifall någon annan är intresserad och vill byta/köpa.

Obs, engelska sidan.

Seahorse
Boreas lunge
Black Orchid
Golden Spurs
Artemis arrow
Nyx pack
Pandoras box
Golden Apple

Finns flertal av det mesta om det är flera som vill ha.

Fetmarkerat vill jag gärna ha :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Haha jamen jag ser ingen vits med halloweenhästarna, eller ja, den där som promenerar hem till Ow verkar ju kul, vad kommer hästen hem med?

Jag är liksom bara intresserad av en avkomma, vad ska man då med fertility wand till? :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Haha jamen jag ser ingen vits med halloweenhästarna, eller ja, den där som promenerar hem till Ow verkar ju kul, vad kommer hästen hem med?

Jag är liksom bara intresserad av en avkomma, vad ska man då med fertility wand till? :angel:

Hon har kommit med en rova och en M.T.M saddle :)

Saken är väl att andra ser vits och vill betala bra för dem och de ger mer betalt än många populära BMI kostar, vilket då i sin tur ger möjlighet att köpa de bmi man vill ha för Equus istället för pass (riktiga pengar) :idea::D

Avlar man bra så säljer man den andra dyrt och ligger man i topp med sina avkommor och har pass, så byter man kön på den ena och sen har man ett syskonpar med hög GP/Skills som ger bra avkommor gratis som man säljer dyrt samtidigt som hingsten tjänar 1500e per betäckning ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jo jag vet, problemet är att jag tror alla med IHs får rätt dåligt betalt för sina föl eftersom Jaded-gruppen ligger låååångt före alla andra, när de säljer sina en månader gamla avkommor (alltså födda för en riktig månad sen) är de ändå bättre än de bästa som vi andra avlar fram. Så det där med att sälja syskonet är inte superlönsamt. :cool:

Och att byta till mig en häst för att sälja är bara massa extra besvär. :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jo jag vet, problemet är att jag tror alla med IHs får rätt dåligt betalt för sina föl eftersom Jaded-gruppen ligger låååångt före alla andra, när de säljer sina en månader gamla avkommor (alltså födda för en riktig månad sen) är de ändå bättre än de bästa som vi andra avlar fram. Så det där med att sälja syskonet är inte superlönsamt. :cool:

Och att byta till mig en häst för att sälja är bara massa extra besvär. :angel:

Såpass, på travare har vi flera grupper som ligger före, jag fick ändå 30 000e eller 500e + 2-3pass för mina uppfödningar som nyfödda :)
Och hingsten som nu är gammal ger fortfarande 500e i betäckning fler gånger om dagen.

Men naturligtvis ska du inte byta till dig hästar du inte vill ha eller ser som besvär, jag förklarade bara möjligheten att tjäna pengar om man behöver dem, även om du inte ser vitsen med dem. :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Mina hästar är hyfsat placerade på status listorna :D


Lyckades få sålt mina skithästar xD (de två korsningarna och första fölet)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

kl..
Nu har jag kommit till målet (i sv spelet) där jag ska producera en hingst med hjälp av ett sto med positiv blup. Så nu kan man väl ge sig faen på att min hingstmamma plötsligt får stoföl..
Håller en tumme för att åtminstone ett av fölen blir hingst...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 136

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp