Hur är Tom Tits?

SaraXX

Trådstartare
Jag har tänkt länge att jag vill åka till Tom Tits med barnen, och nu kommer en stängningsdag när jag kan vara kompledig. Vi har dock en bit att åka och på hemsidan står det att huset är öppet men inte parken. Nån som kan förklara, missar vi mycket? Är det bättre att åka på ett lov, om allt är öppet, samtidigt som det förmodligen är mer folk?
Hur är det rent allmänt, och jämfört med tex Universeum i Göteborg?
 
Jag har tänkt länge att jag vill åka till Tom Tits med barnen, och nu kommer en stängningsdag när jag kan vara kompledig. Vi har dock en bit att åka och på hemsidan står det att huset är öppet men inte parken. Nån som kan förklara, missar vi mycket? Är det bättre att åka på ett lov, om allt är öppet, samtidigt som det förmodligen är mer folk?
Hur är det rent allmänt, och jämfört med tex Universeum i Göteborg?
Var där för ett år sedan med en 6 1/2 åring och vi hade jätteroligt. Vi var där i 4 timmar och hade lätt kunnat stanna längre. Det var inte öppet utomhus men det räckte absolut med det inne. Inte heller speciellt mycket folk så vi behövde inte vänta så mycket. Rekommenderar verkligen ett besök när det inte är lov.
 
Vi har aldrig varit där när parken varit öppen men har haft fullt upp hela dagen. Mina barn tycker bättre om Tom Tits än Universum. Det finns mer att göra på Tom Tits än Universum där mycket handlar om att titta på fiskar och regnskogsdjur.

Om jag har haft möjlighet att åka en vardag, hade jag tagit chansen. Det låter som barnen får mycket roligare då.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 216
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 918
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag måste skriva av mig lite, och kanske kunna få lite goda råd. Varning för långt och troligtvis rörigt inlägg. Det har varit jävligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
10 404
Senast: Hyacinth
·
Samhälle Jag har fått ett problem. Eller fått och fått... Har haft detta problem tidigare! Sommaren 2009 köpte jag och dåvarande pojkvän hus i...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
11 363

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp