Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

Mitt tips är att hålla utkik på deras (jaded gruppen dvs) om när dom släpper nästa föl grupp tillsalu och försök sälja dina hästar innan det. Jag håller själv på att tävla med Royal Insignia gruppen som leder bland Brumbysen, jag har dock föl av sama kaliber som dom tillsalu, men deras pris ligger mycket lågt = jag måste sälja mina avkommor lågt :crazy: Otroligt även hur det har börjat bildas lite spänning kring det att jag har nu föl som har högre GP en det dom har släppt in på ps, så nu när jag blupar så finns det alltid nån i gruppen som låter sina skillers anmäla sej till nästan varje tävling jag är med i :p
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Ja och om nån här är intressead av att köpa/byta i den engelska versionen så har jag:
1x Atalante pack
2x Piece of cloud
2x Golden apple
2x Hephaestus' horseshoes
1x Medusas blood
2x Golden spurs
3x Artemis' Arrow
1x Boreas's Lunge

Vad jag är intresserad av är:
Morpheus' Arms
Chronos' Timer
Aphrodite's Tears
Fertility Wand
Zeus' Lightning Bolt
M2M sadel (betalar 15.000e)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Ja och om nån här är intressead av att köpa/byta i den engelska versionen så har jag:
1x Atalante pack
2x Piece of cloud
2x Golden apple
2x Hephaestus' horseshoes
1x Medusas blood
2x Golden spurs
3x Artemis' Arrow
1x Boreas's Lunge

Vad jag är intresserad av är:
Morpheus' Arms
Chronos' Timer
Aphrodite's Tears
Fertility Wand
Zeus' Lightning Bolt
M2M sadel (betalar 15.000e)

Vill du byta wand mot g.äpple eller B.Lunge?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Kan byta Nyxen mot två av dessa: MA, Atalantes pack, P. Stone, (tears+zeuz bolt). Fast det är klart, då skulle ju bytet ta minst en vecka :p
 
Sv: Vi spelar Howrse!

kl..
Nu har jag kommit till målet (i sv spelet) där jag ska producera en hingst med hjälp av ett sto med positiv blup. Så nu kan man väl ge sig faen på att min hingstmamma plötsligt får stoföl..
Håller en tumme för att åtminstone ett av fölen blir hingst...

Fast när jag var på den uppgiften fick mitt sto ett stoföl och uppgiften blev godkänd ändå :D Så det behöver ju inte bli tokigt även om fölet får fel kön
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Jag har fått en medusas blood som present på engelska sidan av en helt random människa.. människan har även gratulerat mig till ett bra spel typ 8 ggr domsenaste 10 dagarna vi har inte gemensam ras så jag har inte direkt något han vill ha.... Någon härifrån som k'nner sig träffad?

Blri förvirrad eftersom jag inte är spec aktiv eller har några topphästar direkt på eng sidan..
 
Sv: Vi spelar Howrse!

O jag vill som jag redan tjatat om :angel: ;) gärna köpa:

Philosopher's Stone
Chronos' Timer
Morpheus' Arms
Hera Pack
Atalante Pack

Och om någon får tag på benskydden så vill jag GÄRNA köpa dom också! :love:


Detta tills jag får råd att unna mig pass igen! :D:o
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Hur mycket kan du tänka dej ge för A. packen?

Humlan: Jag har skickat vännerförfrågan från systerns användare.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Tyvärr alldeles för lite för en sak som kostar 3 passar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 136

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp