Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

Jo det är sant, men ändå!! ;)

Jag tänkte på en sak, hur hinner man med att sköta om så många hästar? jag har 20 hästar och tycker att det börjar att ta emot att sköta, mata, träna osv! :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jo det är sant, men ändå!! ;)

Jag tänkte på en sak, hur hinner man med att sköta om så många hästar? jag har 20 hästar och tycker att det börjar att ta emot att sköta, mata, träna osv! :D

Många verkar bara vara och är inte reggade i ett EC utan bara "sparade" och behöver då inte skötas och tränas :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Den är smart om hästen redan är "färdig" och tex bara ger coverings? :)
Nä.. Det går ju inte, det tar ju också massa energi ju!

*smart me*

Så vad är ditt senaste projekt på howrse? Alltid kul att höra om vad alla strävar mot för stunden, själv älskar jag planering så jag sitter inne med massa planer som hela tiden löser av varandra allt eftersom att man löser uppdrag och får sålt/köpt osv! :D
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse!

Är så stolt över mitt lilla shettis sto - vunnit 17 av ca 25 tävlingar, och är en hejare på terrängkapplöpning :love:
Funderar på att sälja min Hannoverane hingst, och satsa på avel på en annan ras. Ärligt talat tog jag bara en ras för att se hur spelet var, och det blev hannoveranare när jag väl valde :P

Vill väldigt gärna ha en fjording sto, men finns aldrig några bra på auktion :(
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Åh, är det en bra hingst? :d
Jag föder upp Hanos och Hunters + läckra Golden Crosses så jag kanske vill köpa honom! :D
Lägg till mig som en vän så får jag kolla!


Vad har ett bra fjordsto för värden?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

han är hyffsad, genetiken är på 350,22 och har +97 i blup. Dock så är det på svenska sidan - om du inte har ett account där med?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

lol, väl - svenska sidan har inte varit uppe länge - en/två månader hittills? Skulle kalla en häst på över 350 för hyffsad faktikst, av det jag sett hittills :P
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Försök hitta orörda fjordsto föl i auktionen :p Man kan ju förbättra GP:n på de tills de är bra nog.

Här blir det snart hårdträning av flera fjordingar som ska gå till avel snarast möjligt (när de kommit någon vart givetvis)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Den är smart om hästen redan är "färdig" och tex bara ger coverings? :)
Nä.. Det går ju inte, det tar ju också massa energi ju!

*smart me*

Så vad är ditt senaste projekt på howrse? Alltid kul att höra om vad alla strävar mot för stunden, själv älskar jag planering så jag sitter inne med massa planer som hela tiden löser av varandra allt eftersom att man löser uppdrag och får sålt/köpt osv! :D

Just nu att föda upp skillers, blandannat för de ger equus och pass om man säljer och är toppen för mitt center :)

Sen har jag en bunt jag tränar upp, varför vet jag inte riktigt? :o
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Haha ja det är klart, räknar man så, så! :D:D

Och så en allmän fråga, hur blir en häst en "Pass-häst"?

En pass häst är en häst utan sten, alltså en häst som kommer dö och komma till himlen, när den gör det så får man ett pass.
De dör när de är ca 30 år och för att få ett pass måste den ha passerat 30 år. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

KL* Vi har redan en lista som går runt med vilka spelar howrse, men vad gör ni på howrse. Som te.x. vilka raser avlar ni och på vilken nivå?

Jag avlar Brumbys och håller på att komma inn i GP racet, jag har just nu 3.de GP högsta fölet i privat sales till salu. Mitt nuvarande mål är att nå 19 stjärniga Brumbys (dom finns redan bland elit breederna i grenen men är ännu inte släppta ut i privat sales). Jag äger även några tävlingshästar samt jag handlar med allmänna hästar och BM saker för att skaffa mera penngar och passar :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Woho! Mitt lilla fullblodsföl blir vuxen imorgon, men lyckades få upp hennes GP till 351.5. Nu ligger hon på plats 27 i rankingen bland fullblod, men kommer knippa ett antal platser till imorgon när spelet uppdaterats! :bump: Nu ska det tränas!

Edit: På svenska då alltså ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag lekte precis klart med mitt första welshföl, som då landade på GP 352.11. :) Jag ser fram emot att få reda på vad föl nr.2 hamnar på :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

På engelska versionen gör jag faktiskt ingenting.

På svenska så satsar jag mycket på mitt center, jag vill fixa allt det bästa där så jag kan stalla in mina föl jag föder upp gratis och få ut mer av lekarna.

Hästarna jag föder upp är endast renrasiga Akhal-Tekes. Har inte kommit speciellt långt men min senaste ligger nu i toppen på rankingen av GP inom rasen. 6:e plats, känns så kul att jag för en gångs skull hamnat bland "eliten" så jag blev tvungen att printa xD Kommer nog aldrig hamna där något mer så jag får passa på att njuta :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 136

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp