Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

jag har extremt lite pengar på både svenska o engelska.. får inte sålt mina pållar heller och får inte in så mycket på tävlingar.. :/
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Typiskt! Men jag känner mig givmild idag så om du sätter ut en häst för försäljning för 5000 equus så köper jag den! Börjar gå bra för mig nu så nu har jag råd att hjälpa andra! :D:laugh:

Och sen när du kan så kan du köpa tillbaka den i PS för typ 1 equus! :laugh:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

får vänta tills jag spelat 10 dar för då får jag tillgång till allt bra tror jag :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Någon som vill byta...

Golden Spurs:
Stamina: +9 %
Speed: +9 %
Dressage: +9 %
Galloping: +9 %
Trotting: +9 %
Jumping: +9 %

+ Seahors: Dressage: +4 %

mot en Heras Pack? :laugh:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Någon som vill byta...

Golden Spurs:
Stamina: +9 %
Speed: +9 %
Dressage: +9 %
Galloping: +9 %
Trotting: +9 %
Jumping: +9 %

+ Seahors: Dressage: +4 %

mot en Heras Pack? :laugh:

Du behöver inte ett helt Hera Pack, du behöver bara Wand/Spö för att få tvillingar och det är lättare att få tag på :)

Länk till forum där man kan köpa/sälja BMI :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

får vänta tills jag spelat 10 dar för då får jag tillgång till allt bra tror jag :)

Fashionistan menar att om du lägger ut din häst på auktion, så köper hon den för 5000e och sen kan du köpa den tillbaka när du får tillgång till private sales :)
Jag tror hon menar på det engelska...
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag tror jag har kommit till den roligaste uppgiften hittills :grin:

"Tävling: Kom sist i fem tävlingar med dina hästar"
Belöning: Ingenting alls


Inom ett dygn är jag i alla fall förhoppningsvis 3 hästar fattigare och mer equus rikare :D
Hoppas i alla fall att min renrasiga fjord hingst med tillhörande utrustning säljs.. De andra två blir nog perfekta för frizonen :cool:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Ja den tävlingen är underbar! ;):D:cool:

Men jag undrar verkligen hur hon "Sissy Long Stockings" har fått ihop över 30 miljoner equus! :eek::eek::love::love:
Hon måste vara någon slags moderator som kan ta hur mycket hon vill eller något?! :devil:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Hon har ju varit med länge, jag vet att hon sålde pass för equus nyligen, köper och säljer bmi och om man tänker lite på det, fick man tex ett spöke i pumpan, så gick den för 200 000e +
Tidigare har det väl funnits andra olika special hästar som man kan tjäna på om man har tur Gypse, Harliquins, Arcimedes, Sleipner etc:)
Hon har tex 1162 hästar och 35 karma...

Jag hade ganska mycket pengar förut som jag tjänade ihop på att föda upp travare med högt gp, men köpte upp skillers, spöke och enhörningar... nu har jag lite pengar men har ju investeringarna kvar så att säga..:)

Men naturligtvis ligger det en hel del riktiga pengar bakom
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 136

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp