Vi som ska ha snart...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som ska ha snart...

Mina förvärkar började i v.36, sonen föddes i v.38. :)
I början hade jag bara förvärkar på kvällarna, som släppte efter att jag tog mitt obligatoriska bad. :D Sista veckan innan han föddes hade jag dock förvärkar när som helst på dygnet.

Okej, då kanske det inte är så tidigt då. Är bara jag som har för mig att jag är i v 25 fortfarande. :p

Okej, då kanske det inte är så tidigt då. Är bara jag som har för mig att jag är i v 25 fortfarande. :p
När jag väntade min trea hade jag massor av förvärkar, var inne på förlossningen och blev "stoppad" 3 eller 4 gånger, varav första gången i vecka 31...

Det är din livmoder som är inne i slutspurten av hårdträningen nu, inför det maratonlopp den ska genomföra om några veckor. Var glad för att den tränar... ;)

Hur många är vi som inte fått än??

Är inne på BF -3 och ingenting händer, BM trodde förut att jag skulle få i runt v.36 pga alla hemska förvärkar men nu sitter man här och bara väntar :(

Jo, har ju blivit sjukskriven till 50% pga alla sammandragningar, men de gjorde ju inte ont iaf. Klagar iof inte på att den tränar. :D

Japanesen: Läkaren på förlossningen sa häromsistens att de som har mycket SD/förvärkar brukar gå över tiden lika ofta som andra, bara att de är väl förberedda när det väl sätter igång.

Grattis diartistakascha! Han är ju hur söt som helst :love:
Värst vad det ploppar ut bebisar i den här tråden nu!

Jag är nu på BF+4 och ännu ligger bebis å snusar gott i magen. men inte så länge till hoppas jag :)

Men vart är dom andra: Luna10 och magini???

Hej, här är jag!

Det blev bebis på lördag morgon kl 7, efter en lång och utdragen historia som började med att lite av vattnet gick på torsdag morgon, på torsdag kväll var jag öppen 3-4 cm, sen gick det trögt hela natten, andades lustgas, på fredag morgon fick jag EDA, underbart! Nångång vid 5 lördag morgon var jag öppen 10 cm och fick börja krysta, men då var jag trött och orkade inte riktigt hela vägen, så han kom med sugklocka till slut. Jag förlorade mycket blod och var medtagen både lördag och söndag, men idag har vi kommit hem!

Här är sonen och sambon,
DSCF0150.jpg

sonen alldeles nykläckt:love:
DSCF0151.jpg

Han var 3,9 kg tung och 54 cm lång.

GRATTIS :banana:

Vill också ha bebis *avis* :)
Har haft som mensvärk och mycket ilningar där nere och ont i ryggen idag :) Hoppas det händer något snart BF-2

Å vilken pers....

Men gud så söt han är, bebisen alltså.. sambon ser man ju bara håret på.. :rofl:

KL

Nu är han äntligen här världens finaste, förunderligt vad man kan lyckas klämma ur sig :love::love: Vi är så himla kära!!

PA060004.jpg

PA060002.jpg

Grattis! Låter som om det var mödan värt trots jobbig förlossning ;)

Vilken liten sötnos dessutom!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Äldre Hejhopp! Tänkte höra med er vart eran bästa solsemester inom Europa har varit? :) Det är nämligen så att min 30års dag börjar närma sig...
Svar
14
· Visningar
1 225
Senast: sjoberga
·
Övr. Barn I snart 10,5 år har jag burit mina känslor inombords, tryckt undan dom med ett leende om att barnet trots allt mådde bra. Men allt...
2
Svar
32
· Visningar
4 346
Senast: Tramptass
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 856
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 940
Senast: supercassie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025