Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tack alla. Har fått hennes personnr idag så nu är ebba registrerad. skönt
Man fattar inte att det är ens dotter ännu. Nu är man en liten familj.
Längtar tills jag kan rida igen. Ska göra gynundersökning den 28okt, sen så ska jag upp på pållen om jag får för barnmorskan
Va snabbt du får göra efterkontrollen. Här måste vi vänta 6-8 veckor... Jag ska allt boka en tid direkt då det gått 6 veckor, vill osså rida igen.
Fast efter förra graviditeten red jag iofs innan jag var på efterkontrollen, allt kändes ju bra & jag var ju så ridsugen.
Fick värkar 5 på tisdag morron, 12-13 min emellan. Gick snabbt ner till 5 min mellan. Vid 12 hade de nästan avtagit helt, så jag och sambon tog en promenad. Efter en stund va värkarna nere på 1 min mellan! Vi kom hem, så gick vattnet, så vi åkte till BB. Där hade jag hårda värkar... i 3 timmar, sen fick jag epidural. Sen stannade allt av, helt. Var öppen 7 cm vid 22-tiden. Vid 4 MED värkstimulerande dropp (högsta dos) hade jag inte öppnat en mm till, så efter 24 timmars värkarbete fick jag förlösas med akut kejsarsnitt.
Men söt är Alma.
Lägger upp bilder imorron
Haha jag hann knappt sakna dej! Grattis till en liten goding! Jag tror du vinner årets snabbaste "föda-barn-och-hinna-tillbaka-med-bild-och-allt-pris".
Skola & Jobb Vet ej faktiskt. Det har ju varit julledigt nu så inte haft någon att fråga men ska ta det under veckan och meddela att jag inte kommer...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.