Vi som ska ha snart...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som ska ha snart...

Tack alla. Har fått hennes personnr idag så nu är ebba registrerad. skönt
Man fattar inte att det är ens dotter ännu. Nu är man en liten familj.
Längtar tills jag kan rida igen. Ska göra gynundersökning den 28okt, sen så ska jag upp på pållen om jag får för barnmorskan

Va snabbt du får göra efterkontrollen. Här måste vi vänta 6-8 veckor... Jag ska allt boka en tid direkt då det gått 6 veckor, vill osså rida igen. :D
Fast efter förra graviditeten red jag iofs innan jag var på efterkontrollen, allt kändes ju bra & jag var ju så ridsugen. :love:

*KL*

GRATTIS alla som har fått bebis den senaste veckan :banana::bump::banana:

själv har vi flyttat så har varit utan internet...

Idag är jag på BF+1 och ännu har ingen bebis tittat ut. får se när hon har lust att göra oss sällskap på denna sidan istället :bump:

Jao, och inte va det lätt inte...

Fick värkar 5 på tisdag morron, 12-13 min emellan. Gick snabbt ner till 5 min mellan. Vid 12 hade de nästan avtagit helt, så jag och sambon tog en promenad. Efter en stund va värkarna nere på 1 min mellan! Vi kom hem, så gick vattnet, så vi åkte till BB. Där hade jag hårda värkar... i 3 timmar, sen fick jag epidural. Sen stannade allt av, helt. Var öppen 7 cm vid 22-tiden. Vid 4 MED värkstimulerande dropp (högsta dos) hade jag inte öppnat en mm till, så efter 24 timmars värkarbete fick jag förlösas med akut kejsarsnitt.
Men söt är Alma. :D
Lägger upp bilder imorron

Oj var det epiduralen som gjorde att det stannade av?

Tur att hon kom ut till slut i alla fall :D Ser fram emot bilder!

GRATTIS igen. Jag ser osså fram emot bilder på lilla Alma. :bump::bump:

Verkligen tur att det finns kejsarsnitt sådanna där ggr. :)

Men vart är dom andra: Luna10 och magini???

Jag har varit inne o fött barn! :-D

Kom in 9.30 på förlossningen och 14.50 var "lilla" Rasmus ute!

4570gr och 54 lång!

phpoa5hrn.jpg

Grattis alla som har fått barn nu i dagarna!

Haha jag hann knappt sakna dej! Grattis till en liten goding! Jag tror du vinner årets snabbaste "föda-barn-och-hinna-tillbaka-med-bild-och-allt-pris". :D

kl

GRATTIS till er alla och era underbara små underverk!
:love:

Glömde visst skriva att det va 1/10 som Rasmus föddes! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Äldre Hejhopp! Tänkte höra med er vart eran bästa solsemester inom Europa har varit? :) Det är nämligen så att min 30års dag börjar närma sig...
Svar
14
· Visningar
1 225
Senast: sjoberga
·
Övr. Barn I snart 10,5 år har jag burit mina känslor inombords, tryckt undan dom med ett leende om att barnet trots allt mådde bra. Men allt...
2
Svar
32
· Visningar
4 346
Senast: Tramptass
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 856
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 940
Senast: supercassie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V