Vi som ska ha snart...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som ska ha snart...

KL

Här föds inga barn, fick tid för igångsättnig på lördag morgon kl 9, gissar att jag får vänta tills dess oxå, o efter det återstår o se om det blir en lördagsbebis el söndagsbebis :)

Då är jag i vecka 42+1 el 42+2!

Ska tänka på dig på lördag. :)

Hoppas dock att din bebbe bestämmer sig för att titta ut självmant innan dess. :D

Grattis till dom nyutkomna bebisarna:bump:
Väntar på att min sambo ska hjälpa mej med bilder på lilla ebba:)

skriver så jag hittar tråden lättare, roligt å följa denna tråden :D

grattis till er alla :D :banana:

kl

Tack alla!

Vi kom hem igår em, bredbandet krånglar här så jag har inte kunnat skriva innan. Allt gick bra, blev en snabb förlossning när det väl satte igång. Vattnet gick tisdagmorron vid nio, var på förlossningen vid tio. Fick komma in å andas lustgas på en gång, var öppen 4 cm. Vid elva kom narkosläkaren å gav mig spinalbedövning, underbart! Kände ingenting förrän jag krystade ut honom. Började krysta tio i ett, 24 min tog det. Bm låg på min mage och hjälpte till, fast d kommer jag inte ihåg.. Jag hade lite för korta krystvärkar så han åkte ut och in igen för jag orkade inte riktigt.
Mådde bra efter, vrålhungrig eftersom jag inte hunnit med nån frukost.

Allt funkar bra nu, han äter å sover. Ska försöka fixa bilder nån dag, min dator och kameran samarbetar inte som de ska..
Han är världens sötaste iaf! :love:

Grattis igen!:bump:
Vad skönt med en så snabb förlossning, härligt att det gick så bra, och att du nu får snusa bebis:love:
Ser också fram emot bilder på lilla godingen!

Hampus 1 dygn gammal.

phpdy6rhm.jpg

Vilken jättestilig kille :laugh:

Och lite KL:

Här händer det lite smått grejer nu iaf ;) Slemmisen släpper nu i stora schok, härligt tycker jag som började gapflabba av lycka när jag upptäckte det så jag råkade väcka sambon inatt :angel:

Känns iaf som kroppen börjat ställa in sig en aning på barnafödsel lite granna nu inför igångsättningen imorgon, kanske jag till o med, med lite tur hinner komma igång innan *hoppas* *hoppas*

Heja... du kanske kommer igång av dej själv....

Men vart är dom andra: Luna10 och magini???

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Äldre Hejhopp! Tänkte höra med er vart eran bästa solsemester inom Europa har varit? :) Det är nämligen så att min 30års dag börjar närma sig...
Svar
14
· Visningar
1 225
Senast: sjoberga
·
Övr. Barn I snart 10,5 år har jag burit mina känslor inombords, tryckt undan dom med ett leende om att barnet trots allt mådde bra. Men allt...
2
Svar
32
· Visningar
4 346
Senast: Tramptass
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 856
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 940
Senast: supercassie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V