Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Här föds inga barn, fick tid för igångsättnig på lördag morgon kl 9, gissar att jag får vänta tills dess oxå, o efter det återstår o se om det blir en lördagsbebis el söndagsbebis
Vi kom hem igår em, bredbandet krånglar här så jag har inte kunnat skriva innan. Allt gick bra, blev en snabb förlossning när det väl satte igång. Vattnet gick tisdagmorron vid nio, var på förlossningen vid tio. Fick komma in å andas lustgas på en gång, var öppen 4 cm. Vid elva kom narkosläkaren å gav mig spinalbedövning, underbart! Kände ingenting förrän jag krystade ut honom. Började krysta tio i ett, 24 min tog det. Bm låg på min mage och hjälpte till, fast d kommer jag inte ihåg.. Jag hade lite för korta krystvärkar så han åkte ut och in igen för jag orkade inte riktigt.
Mådde bra efter, vrålhungrig eftersom jag inte hunnit med nån frukost.
Allt funkar bra nu, han äter å sover. Ska försöka fixa bilder nån dag, min dator och kameran samarbetar inte som de ska..
Han är världens sötaste iaf!
Grattis igen!
Vad skönt med en så snabb förlossning, härligt att det gick så bra, och att du nu får snusa bebis
Ser också fram emot bilder på lilla godingen!
Här händer det lite smått grejer nu iaf Slemmisen släpper nu i stora schok, härligt tycker jag som började gapflabba av lycka när jag upptäckte det så jag råkade väcka sambon inatt
Känns iaf som kroppen börjat ställa in sig en aning på barnafödsel lite granna nu inför igångsättningen imorgon, kanske jag till o med, med lite tur hinner komma igång innan *hoppas* *hoppas*
Skola & Jobb Vet ej faktiskt. Det har ju varit julledigt nu så inte haft någon att fråga men ska ta det under veckan och meddela att jag inte kommer...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.