Vi som ska ha snart...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som ska ha snart...

Åå då är du o jag lika där då, jag har svällt helt enormt o det syns jättemkt i ansiktet nu bara de 2 sista veckorna Ser verkligen tjock ut nu överallt utom p bebismagen, innan såg man inte alls vart de + 20 kilona satt sig på mig men nu har det bara sagt fluff

Ja, jag ser också jättefet ut, dessutom har jag ju en jättemage till skillnad från din lilla behändiga:p. Så det är lite sälvarning här. Det är ju liksom ett helt projekt att försöka vända sig i sängen...:rofl:

Men mitt blodtryck och urinprov var ju ok så det är u ändå inte havandeskapsförgiftning, det får man väl vara glad för...

Ja, jag ser också jättefet ut, dessutom har jag ju en jättemage till skillnad från din lilla behändiga:p. Så det är lite sälvarning här. Det är ju liksom ett helt projekt att försöka vända sig i sängen...:rofl:

Men mitt blodtryck och urinprov var ju ok så det är u ändå inte havandeskapsförgiftning, det får man väl vara glad för...

Ja, min mage är ganska liten men den luras mest fast jag måste säga att den snart 42 veckor gravid fortfarande är smidig! Haha, ja vad är jag då en frukostkorv haha, lite mer långtjock sådär haha:angel:

Precis, mina värden har oxå varit fina, vilket förmodligen innebär att det mesta bokstavligt rinner av oss snabbt första tiden efter BF då det förmodligen mest är vätska nu på slutet!

Ja fy haha, stånkas o stönas bara man ska vända sig ;) Ibland mellanlandar jag på rygg för det är så skönt för kroppen men allt inuti blir ju helt mashed up om jag ligger för länge, o det skedet från rygg när man inte har "fart" i vändningen tycker jag är värst hehe.

Värkarna håller fortfarande i sig.. har varit regelbundna men pendlat lite under dan.. Alltså typ 7 min några timmar sen 8 min några timmar o sen 6 min några timmar..

Nu kommer dom helt plötsligt mera glest men när dom kommer så är dom riktigt hårda. Onda som bara den.. Dom har verkligen ökat i styrka!
Så nu blir det ett varmt bad o se vad som händer efter det..

Men jag o sambon ska åka o handla sen när han slutar jobbet så med lite tur kanske det sätter igång något rejält. Allt är ju värt o testa!

jag tänkte när du skrivit här att hon nog fått! grattis jemaha :bump: :banana:

hoppas att hon startat en ny trend nu så alla bebisar vill ut!!

*KL*

Har inte hört något ifrån 1337 heller, svarar inte på sms. Så antingen föder hon, eller så har hon fött. Eller så sover hon :D

05:20 kom 1337's lilla Alma till världen! 50 cm lång och 3100 gram! Stort grattis!! :love:

:bump:Åh vad roligt...STORT GRATTIS. :bump:

Snart borde vi mao få se bilder på iaf 2 nya bebisar. :love::love:

Stort GRATTIS!!!! till Jemaha´s lilla HAMPUS och 1337´s lilla ALMA

:bump::bump::bump:

BILDER!!!!!!! :D

Jag fick en bild på MMS som jag inte vet hur jag ska visa. Så det får 1337 sköta själv när hon kan. Men jag kan iallafall skvallra om att Alma är hur söt som helst! :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Äldre Hejhopp! Tänkte höra med er vart eran bästa solsemester inom Europa har varit? :) Det är nämligen så att min 30års dag börjar närma sig...
Svar
14
· Visningar
1 225
Senast: sjoberga
·
Övr. Barn I snart 10,5 år har jag burit mina känslor inombords, tryckt undan dom med ett leende om att barnet trots allt mådde bra. Men allt...
2
Svar
32
· Visningar
4 346
Senast: Tramptass
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 856
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 940
Senast: supercassie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar