Vi som ska ha snart...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som ska ha snart...

Idag är jag på BF+2 å snart borde väl bebisen vilja komma ut, hoppas jag :D
För där inne får hon inte stanna längre, håller på att försöka vräka henne men det går inte så bra...

här har vi testat lite allt möjligt som färdknäpp, stark mat, kebab, te m.m.
å snart får jag väl dra till med ananas också :D

Testa bilbingo...:D Då fick Emil bråttom ut. ;)

Nu med Jesper så gjorde jag ingenting speciellt vad jag kan komma på...badade iofs ett par timmar innan värkarna började på riktigt. Men det hade jag ju gjort varenda kväll i typ 2 veckor... :D

Jag fick en septemberbebis och du en oktoberbebis, fast det "skulle" vara tvärtom egentligen. :D

Jag har varit inne o fött barn! :-D

Kom in 9.30 på förlossningen och 14.50 var "lilla" Rasmus ute!

4570gr och 54 lång!

phpoa5hrn.jpg

Grattis alla som har fått barn nu i dagarna!

Oj, här går det undan!!
Stort grattis, underbart söt din lille Rasmus:love:

*kl*

Nu är det elva dagar (ja snart 10) kvar för mig, men som förstföderska lär man väl gå över tiden:crazy:

Nu börjar jag känna att måtte det bli slut på detta!

Svårt att sova, svårt att ligga bra. Varm för det mesta, får svettningar och hjärtklappning.

Kanske är lite meningen så att förlossning inte ska te sig lika läskig :D

*KL*

cassic_bambi fick sin pojke 21.39 igår kväll (4 oktober). 50 cm lång, 3095 gram och enligt uppgift "världens finaste och perfekt"

:love: :D :)

Grattis!!!

Åh... GRATTIS till Cassic_bambi. :bump::love::bump::love:

Vilken liten plutt, trots att hon gick över tiden så länge. :D

BF+3 här å bebis vill väl aldrig komma ut :D
men idag får hon stanna inne för min del, min bror fyller år och det vore ju roligt om hon fick en egen dag :)

*kl*

Fabian vad sugen man blir när man ser alla fina bebisar. Grattis till alla!!!

Har BF 11/10. Storebror kom 8 dagar tidigt så jag hade tänkt bebis skulle varit ute vid det här laget men det verkar som det dröjer lite.

Här är Alma ;

DSC01549.jpg

Vet inte hur jag lyckades få en sån sötnos :D

Och grattis till er som hunnit få sen jag va här senast:D

Ååh, så fruktansvärt söt! :love:

Och detta även till alla andra som suktas med bebisbilder: Ni har satt igång mitt bebissug ordentligt, som att det inte var nog innan. :p Vill ha min bebis NU ju!

Har inte hunnit med riktigt men jag försvann i på bb en sväng och med mig ut hade jag lilla Elias:love:
99188_1222510985.jpg

Född den 20/9 kl 20.14 fick dock ligga kvar ett tag på bb (fy så långtråkigt) då han var tvungen att ligga och sola pga lite gulsot + att han fick fixa sin näsa lite som legat i kläm.

En bild på stackarn i sin solsäng:)
23965696.jpg

Jättesöööt liten tjej, GRATTIS än en gång. :bump::love::bump:

Och ja, visst är det fachinerande hur man kan få så fina barn. :D

GRATTIS till en jättesöt liten kille. :love:

och ja, det är verkligen långtråkigt på BB. Sist fick jag stanna kvar i 4 dygn pga amningen som inte fungerade.. Denna gång åkte vi hem efter 2 dygn såfort dom tagit PKU provet.

KL

Grattis till alla nya bäbisar som kommit ut!! =) En riktig babyboom är det nu!

Någon som vet något om Luna10???

Har en fråga till er som har kommit lite längre. Har haft sammandragningar, men inte smärtsamma utan man känner lixom bara hur livmodern spänner sig. Men nu har jag fått som sammandragningar men som gör ont istället. Är det dessa omtalade förvärkar? Hur länge har man dem? Är ju "bara" i v 36, brukar de börja komma så tidigt?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Äldre Hejhopp! Tänkte höra med er vart eran bästa solsemester inom Europa har varit? :) Det är nämligen så att min 30års dag börjar närma sig...
Svar
14
· Visningar
1 225
Senast: sjoberga
·
Övr. Barn I snart 10,5 år har jag burit mina känslor inombords, tryckt undan dom med ett leende om att barnet trots allt mådde bra. Men allt...
2
Svar
32
· Visningar
4 346
Senast: Tramptass
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 856
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 940
Senast: supercassie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar