Vi som ska ha snart...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som ska ha snart...

Själv har jag idag åtta dagar kvar till bf...

Känns trögt, har väldigt svårt att sova på nätterna, måste ta losec då jag mår illa och får halsbränna när jag går och lägger mig.

Bebis rör sig inte så mycket längre, är nog väldigt trångt därinne nu :D

Var på kontroll hos bm igår och då hade bebis inte fixerat sig helt ännu, men bm sa att den kommer göra det iom första värken.

Så nu är det bara att vänta och vänta...

Stort grattis till både cassic_bambi och Luna10! Äntligen har ni fått era bebisar! :love:

*kl*

BF+5 idag å ingen bebis i sikte...

bara slemmisen som lossnar lite då och då. å förvärkar har jag typ hela tiden och även lite lättare mensvärk. får hoppas det gör någon nytta :)

*kl*

BF+5 idag å ingen bebis i sikte...

bara slemmisen som lossnar lite då och då. å förvärkar har jag typ hela tiden och även lite lättare mensvärk. får hoppas det gör någon nytta :)
Men då händer det ju NÅGOT i alla fall. Får hålla tummarna för att det sätter igång ordentligt snart! :bump:

oj vad pojkar det föds. vi var bara två flickor som föddes i föräldragruppen.
pojkår...i år kanske.

Det var en envis lite rackare !

Jag själv gick över 16 dagar med sonen !

Grattis till alla som fått smått !

mm, men snart ska det komma en tös till tråden!

om hon bara behagar vilja komma ut :mad::D

PA060002.jpg

Väldigt lika ;)

Sicken sötnos (den lilla)

Jag är också kvar! BF-2 idag och inga indikationer på att något är på gång.

Går även jag och väntar, även fast det är en vecka kvar nu... Känner ingenting, inga sammandragningar, förvärkar, ingen antydan till någon slempropp som vill lossna...

Tror min bebis trivs alldeles för bra inne i min mage :cool:

*trådkapning*

Åh, han är ju gudomlig! Försökte prata på msn men mitt internet är ju så knasigt så jag bara loggas ut hela tiden! Stort grattis igen!

Gick allt bra? Eller, det ser jag ju att et gjorde, men ändå :p

*kl*

en stor äcklig bit slemmis lossnade innan!
igen... fast nu var det verkligen mycket! :o

alltså, hur stor är slemmisen egentligen? för det känns som den borde vara slut snart :D (så här sent i graviditeten kan jag inte inbilla mig att den återbildas?)

men... inget annat... har inte ens några sammandragningar idag!

får peppa ut bebisen antar jag :bump:

Går även jag och väntar, även fast det är en vecka kvar nu... Känner ingenting, inga sammandragningar, förvärkar, ingen antydan till någon slempropp som vill lossna...

Tror min bebis trivs alldeles för bra inne i min mage :cool:

Så kände jag oxå,att bebisen trivdes nästan för bra där inne och aldrig ville komma ut. Nästan så man trodde att det inte var nån där inne. Men rätt så bara sätter det fart och sen är man mamma utan att man fattat det. Underbart. Lycka till....hoppas snart denlilla tittar ut så vi får titta på den.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Äldre Hejhopp! Tänkte höra med er vart eran bästa solsemester inom Europa har varit? :) Det är nämligen så att min 30års dag börjar närma sig...
Svar
14
· Visningar
1 225
Senast: sjoberga
·
Övr. Barn I snart 10,5 år har jag burit mina känslor inombords, tryckt undan dom med ett leende om att barnet trots allt mådde bra. Men allt...
2
Svar
32
· Visningar
4 346
Senast: Tramptass
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 856
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 940
Senast: supercassie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar