Vi som ska ha snart...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som ska ha snart...

Kom på nu att jag nog inte hade skrivit grattis till er Luna10 och Cassic_bambi!!! GRATTIS!!!! Äntligen fick vi våra segisar!!! :love:

Grattis alla andra oxå som pluppar barn förfullt! =)

Håller med, GRATTIS cassic_bambi och Luna10, kändes som jag smet före er ;)

oj vad pojkar det föds. vi var bara två flickor som föddes i föräldragruppen.
pojkår...i år kanske.

Om jag inte missminner mig så var det väldigt många pojkar som föddes vid den här tiden på året förra året oxå.
Emil (C Q), Jonas (Min lille), Rasmus (pmm), Arvid (Jolanta), fyll gärna i fler, minns inte alla :laugh:;)

Citat:
Ursprungligen postat av skogersson
oj vad pojkar det föds. vi var bara två flickor som föddes i föräldragruppen.
pojkår...i år kanske.

Om jag inte missminner mig så var det väldigt många pojkar som föddes vid den här tiden på året förra året oxå.
Emil (C Q), Jonas (Min lille), Rasmus (pmm), Arvid (Jolanta), fyll gärna i fler, minns inte alla

På vårat BB föddes det nästan bara pojkar medan vi var där, 1-2 per dag från 1.-6.10. Sen kom det faktiskt en flicka den 6.10 och bröt trenden.

Jag har inte fått än :( Fast det är iofs BF idag :)

nej ni, bebis är fortfarande kvar i magen :mad:

BF+7 idag...

har varit på koll hos min bm idag å allt är bra i alla fall :)
ska tillbaka för en snabb koll av urin och blodtryck på måndag om bebis inte velat komma innan dess. å sen blir det koll på sjukhuset på torsdag om hon fortfarande inte velat komma.

Men vet ni vad, så äckligt egentligen :o
var på toa innan idag å kände hur något hängde mellan benen...en stor bit av slemmisen å jag fick DRA ut den :crazy: verkligen höjdpunkten idag...
men nu borde den vara slut...kan ju inte finnas hur mycket slem som helst tycker jag :D

Men vet ni vad, så äckligt egentligen :o
var på toa innan idag å kände hur något hängde mellan benen...en stor bit av slemmisen å jag fick DRA ut den :crazy: verkligen höjdpunkten idag...
men nu borde den vara slut...kan ju inte finnas hur mycket slem som helst tycker jag :D

Yum! Det lät mysigt! :D Hoppas bebisen hittar hålet nu när du tagit bort tätningen!!! :D:bump:

Nu jäklar!

nu har det börjat!!

klockar värkar å det är typ mellan 3-5 min emellan så det börjar väl bli dags att ringa förlossningen och åka upp :bump:

händer saker där nere också så vet att det inte är något dumt påhitt från min kropp heller.

barnvakten har kommit så nu ska vi strax åka. vill ha lustgas :D
(ont ont ont!)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Äldre Hejhopp! Tänkte höra med er vart eran bästa solsemester inom Europa har varit? :) Det är nämligen så att min 30års dag börjar närma sig...
Svar
14
· Visningar
1 225
Senast: sjoberga
·
Övr. Barn I snart 10,5 år har jag burit mina känslor inombords, tryckt undan dom med ett leende om att barnet trots allt mådde bra. Men allt...
2
Svar
32
· Visningar
4 346
Senast: Tramptass
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 856
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 940
Senast: supercassie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar