Sv: Vi som planerar barn
*Kl*
Med ännu ett hemligt inlogg kliver jag in i tråden. Av olika anledningar kan jag ännu inte vara officiell. Anledningarna kan jag inte heller berätta eftersom jag då skulle kunna kännas igen.
Jag och min pojkvän försöker iaf skaffa barn. Jag har en textfil på min dator som innehåller följande information:
23 april
Äter sista Cerazette-pillret (Efter att ha ätit Cerazette i kanske fyra år och dessförinnan p-spruta under ett par år.)
28 april
Liten blödning, ca 1,5 dygn
~3-4 maj
Brösten börjar ömma och växa
~4-5 maj
Kissnödig väldigt ofta, ilningskänsla. Upphörde ~15 maj efter antibiotikakur, trolig UVI. (Något jag aldrig haft förr.)
4 maj
Obehag vid sex, upphörde efter några dagar
~10-12 maj
Torrhetskänsla vid sex
17-22 maj
Blödning, mensliknande, inte lika mkt mensvärk "som vanligt". (Vi antar ändå att detta var en mens.)
Brösten är fortfarande till och från ömma men inte lika mkt som i början av maj. Större än tidigare är de helt klart. Skulle behöva köpa nya bh:ar men orka gå och leta bh i typ 65DD. Nej, just det.
Vi har köpt ÄL-stickor och jag kissade på en imorse, ingen smiley. Ska kissa igen på fredag morgon, antar jag.
Hur ofta har "ni" sex? Har hört folk som har sex varannan-dag men är det något vedertaget eller hur är det med det? Vi har sex i princip minst en gång per dag, ska vi fortsätta med det eller minska till varannan dag?
Min pojkvän har en dotter sen tidigare så hans simmare borde iaf funka fint
(Trots rökande i 17 år, snusande i några år samt allehanda olagligheter tidigare i livet.)
Det var väl ungefär allt så långt