Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trevligt med en tråd full av ardennerfolk! Här får man ju genast hoppa på Alltid kul med likasinnade! Har två damer som jag har den stora äran att pyssla med då deras ägare är en gammal man som inte klarar av att göra så mycket med dom. Har inte klurat ut hur man lägger upp bilder ännu, men om någon är nyfiken på hur dom ser ut så har dom en blogg på http://storstark.webblogg.se
Hej!
Va fina hästar! Vilka hingstar är dom efter?
mysigt med ardenner eller hur!
Vi har 4 st på vår gård!
Hej o även jag såg denna tråd nu.Det är spännande med de små fölen när man är i väntans tider.
Förra året fick vi ett hingstföl efter Ever så fin är han.
I år så väntar vi föl efter Rutger,Jubel o Jubend det ska bli så spännande o se
vad det blir.
jippie ett föl till som är efter Jubel
Avundsjuk jag blir på er som det tog sig för, här blev det minsann ingen småtting i år så imorgon bär det av upp till Sacarol igen.
Ja vi har valt att betäcka våra ston hos familjen Kafth.
Det finns så många vackra hingstar i vårt avlånga land men Krafts
hingstar har vi valt för de är både vackra o har ett temprament som är helt underbart,
Lycka till alla ni som väntar smått o så får vi se i tråden vad det blir för något.
*KL*
vad har ni för sadlar och vilka sorters schbrak? Jag har en Calt-Buldt(?) sadel och behöver ENORMA schabrak, har 2 st som passar perfekt, ett okänt märke och ett till (svindyrt dressyr). Någon vet vart man får tag på stora! schabrak? Inte allt för dyra, dressyrmodell har än så länge passat bäst till sadeln. Inte dirket lust att köpa på "extra" schabrak för ca 300 kr/st. Lite väl saftigt tycker jag.