Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ja då var årets hingst premiering över. var ett fåtal hingstar som jag tyckte var ngt extra. men man ska väll inte gemföra med Ever som jag personligen tycker är sveriges snyggaste hingst. han är en klass för sig. Men årets vinnare i 3 års kullen var snygg. sen Jubel vilken hingst
Vi har samma åsikt om Ever, han är så snygg :bump
Men Jubel är också himlans snygg, mitt sto ska ju få ett föl efter honom.
bild på mitt sto (hon är inte jätte ren, jag ber om ursäkt):
Vet du när resultatet kommer att läggas ut?
Någon som vet när det är premiering i Hamneda i år?
Oj då...
Ser att tråden varit aktiv sedan 2005..
Å vart har jag varit?
Vill bara säga hej till alla ardennervänner
Jag har en, för närvarande jättetjock, ardennerflicka som ska föla om ungefär en månad. Gissa om jag börjar bli nervös här. Det är ju både hennes och mitt första föl. Hoppas snön hinner smälta och tjälen gå ur backen innan det är dags..
Ha en härlig vår..
På återseende..
Trevligt med en tråd full av ardennerfolk! Här får man ju genast hoppa på Alltid kul med likasinnade! Har två damer som jag har den stora äran att pyssla med då deras ägare är en gammal man som inte klarar av att göra så mycket med dom. Har inte klurat ut hur man lägger upp bilder ännu, men om någon är nyfiken på hur dom ser ut så har dom en blogg på http://storstark.webblogg.se
och tess91a jag kan bara hålla med, ett bad hade verkligen inte suttit fel! Dammigare pållar får man leta efter just nu hehe. Det värsta med damm är ju bara att ju mer man borstar desto mer tycks det komma fram... =S