Vi som har eller håller på med Ardenner hästar

Sv: Vi som har eller håller på med Ardenner hästar

26160_356103254205_627109205_3402129_1846938_s.jpg
Och min andra Ramina

Fick ett hingstföl förra året...förra ägaren sa att hon inte ska ha mer föl för det blev komplikationer tyvärr!:(

Hilma o Dacke::bow::bow: Tackar ödmjukast!

Ja, Adrian är/ var jätteläcker, men har inte sett honom på ett tag. Bodde i närheten av honom för ett tag sen, och de sista ggrna jag körde förbi, såg jag inte till honom. Han har väl inte dött? Han är ju i och för sig äldre nu, men inte såå gammal. 18 Tror jag det är. Men, som sagt, jag vet inte. Någon som vet?

GUUUD vad UNDERBAR han är!!!!:love::bow::love: Verkligen jättefin! Jag kan inte låna honom 1-2 dagar?!?:crazy::angel:

GUUUD vad UNDERBAR han är!!!!:love::bow::love: Verkligen jättefin! Jag kan inte låna honom 1-2 dagar?!?:crazy::angel:

:) Ja, han är väldigt ståtlig. Men även spec till humöret. Han HAR humör, men sällan elak. Kan ta "tjyvnyp" och se riktigt ilsken ut..
Hehe..som en bortskämd liten unge kan han vara..:D
Vad vill du låna honom för?:banana: (nyfiken)

Hilma o Dacke::bow::bow: Tackar ödmjukast!

Ja, Adrian är/ var jätteläcker, men har inte sett honom på ett tag. Bodde i närheten av honom för ett tag sen, och de sista ggrna jag körde förbi, såg jag inte till honom. Han har väl inte dött? Han är ju i och för sig äldre nu, men inte såå gammal. 18 Tror jag det är. Men, som sagt, jag vet inte. Någon som vet?

Tror inte att det hänt honom något!

kl.
När börjar ardennerfölen komma?

Jag får mitt föl i slutet av april/början av maj :D

Imorgon är de premerin=))
äntligen!!

Jag hade velat, men det är för långt för mig :( så jag hoppas på många foton :D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 282
Senast: Squie
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 154
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 676
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 534
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar