Vi som har eller håller på med Ardenner hästar

Sv: Vi som har eller håller på med Ardenner hästar

Nämen..... kolla vem som hittat te baka!!!!!

Får väl säga välkommen!:banana:

Antar att plumpen skvallrat om vad vi har inhandlat här?

Där e du ju, trodde inte du orka me datorn när du kom från jobbet.

Väntar på kort.....:angel:

Hej hej måste bara skriva här känner jag. Jag köpte en ardenner nere i skåne på auktion, tror det var den här hästhandlaren ni pratar om som hade henne. Är så otroligt glad för henne så jag kan ej beskriva med ord. Docka heter hon. Vebend,Doråna,Jutan,Jebenda,Temir,Jenner är några av namnen av namnen som står på hennes id. Är detta några hästar någon av er känner igen? Hade vatt så kul att få veta!! MVH Jane

Hej!
Jag har inte så stor koll på dessa hästar som du beskriver. Men jag vill ändå gratulera dig för ett bra köp! Lycka till!

Var och kollade till Fighter på sitt bete i fredags. han mår alldeles utmärkt och han har lagt på sig bra. Han ska få gå på betet ett tag till då det fortfarande finns mkt gräs kvar.:)
Här är ett ny taget kort på han. :)

Åhhhh vad fin han är! Har du sålt honom än?

nä där har du fel. jag har inte skvallrat något.. det får du säga själv
:laugh:

Tack så mycket!! Det bästa jag gjort i hela mitt liv, vilken go tjej jag lyckades hitta..

Tackar! :bow:

Jag har en aning om vad ni inhandlat;), eftersom vi inte behövde göra upp om henne;). När kommer nyförärvet hem?

Jag hade ju tyvärr inte möjlighet att skaffa en till, vi förökar oss i snabb takt här.. ;) Det börjar 20feb med mul, sen Malva i april och sen Cola i juni.. Så det kommer att bli fullt hus.:crazy::angel:

Halloj!!!! ARDENNERFOLK...Det är fölmönstring(ard) på Husebybruk i Grimslöv 11/10 kl 11,00... Vi ska dit med våran EVINA....mvh c.

Halloj!!!! ARDENNERFOLK...Det är fölmönstring(ard) på Husebybruk i Grimslöv 11/10 kl 11,00... Vi ska dit med våran EVINA....mvh c.

Men hallå!!!!!!
Jag har fått uppgift att det är fölmönstring i Ingelstad den 11 november. Och det är Nordsvensken och Ardennerföreningen som arrangerar!!! Har tom en anmälningsblankett hemma.
Det här måste vi reda ut!!!!
Var inne på Husebys hemsida och visst stod det att det är fölmönstring även där fast den 11/10!
Men är det 2 gånger på bara en månad!!!!????
Får ringa till Thomas Krafft och kolla!

Var har du fått infon ifrån?
Min sambo har pratat med Kraft och han sa att det är Huseby som gäller!!!! Vilken tur att du skrev!!!
Men vart har du fått info om tider osv.............?

Tackar! :bow:

Jag har en aning om vad ni inhandlat;), eftersom vi inte behövde göra upp om henne;). När kommer nyförärvet hem?

Jag hade ju tyvärr inte möjlighet att skaffa en till, vi förökar oss i snabb takt här.. ;) Det börjar 20feb med mul, sen Malva i april och sen Cola i juni.. Så det kommer att bli fullt hus.:crazy::angel:

Du anar alldeles rätt skulle jag tro. Hon kommer i december, perfekt
julklapp :love:

Hur går de me lilla magen, växer så de knakar eller?
Grattis till bebben iaf!!!! (sa nog inte de sist:o)

Ha ha..... lite har du allt skvallrat :D

Tack än en gång för alla korten!!!! :bow:

jo lite till mul. men hr inte sagt något om det här på buke det var det jag menade.

det är så lite så. det kommer mer sen. hur går det med alla pållarna då?

De går så bra så, ska ta hem tjejerna i helgen.
Nu e de slut på semestern för deras del, här ska jobbas :D

Har fått anmälningsblankett hem i brevlådan...mvh c

De går så bra så, ska ta hem tjejerna i helgen.
Nu e de slut på semestern för deras del, här ska jobbas :D

Den 10/10 är det slut på Fighters semester oxå. då ska han kastreras sen så blir det till att jobba med inkörningen så han blir klar någongång.:)

Södra Älvsborg och hallands ardennerklubb har fölmönstring på skållared den 18/10

Södra Älvsborg och hallands ardennerklubb har fölmönstring på skållared den 18/10

Hej!
Det va längesedan!!!!
Ska ni visa någon på fölmönstringen?

Vi ska visa vårt föl Herman!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 289
Senast: Squie
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 176
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 688
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 560
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar