Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
... Hoppas Tulan passar dig och lilltjejen @leia . Vilken färg valde du?
Är det någon som har ett bärskydd att rekommendera? Jag vill ha ett som skyddar mot vind och väta. Jag bär i trikåsjal och manduca. Jag har ingen möjlighet att sy ett eget, har varken tid eller ork till det.
Jag har precis köpt en vävd sjal sa nu har jag börjat träna pa att knyta. Far till det hyfsat pa magen men ryggen känns svart. Dottern är 7,5 manad och väger ungefär 8,5 kg sa hon är lite för stor för att bära pa magen.
Bar ofta i en elastisk sjal när hon var mindre och manducan är välanvänd framförallt av sambon men jag trivs inte helt med den.
Har sett att man kan göra knytningen och stoppa i barnet på magen/sidan och sen "hoppa runt" sjalen till ryggen. Provat det?Jag har precis köpt en vävd sjal sa nu har jag börjat träna pa att knyta. Far till det hyfsat pa magen men ryggen känns svart. Dottern är 7,5 manad och väger ungefär 8,5 kg sa hon är lite för stor för att bära pa magen.
Bar ofta i en elastisk sjal när hon var mindre och manducan är välanvänd framförallt av sambon men jag trivs inte helt med den.
Det har jag inte sett men ska kolla om jag hittar ngt pa youtube, annars bara träna, träna och träna sa lär vi oss säkert.
fa upp bebisen, hon gillar inte att bli "uppslängd" pa ryggen och protesterar ganska vilt, sen gillar jag inte heller riktigt när jag inte ser att allt ser ok ut. Imorgon är sambon hemma och vi har inget planerat sa da hoppas jag att han kan hjälpa mig.
Vilken knytning tycker ni fungerar bäst att börja med pa ryggen?
Först ber jag om ursäkt, har inte läst hela tråden!
Jag har Bf 25/1 och vill köpa en sjal eller sele så att jag kan bära på promenad och i stallet. Men alla knytningar och pill avskräcker lite .
Vad rekommenderar ni? Jag är 183 lång, kort rygg och drar normalt strl 38/40. Finns det någon enklare sjal att ha hemma och någon praktisk sele när man är mer aktiv?
Först ber jag om ursäkt, har inte läst hela tråden!
Jag har Bf 25/1 och vill köpa en sjal eller sele så att jag kan bära på promenad och i stallet. Men alla knytningar och pill avskräcker lite .
Vad rekommenderar ni? Jag är 183 lång, kort rygg och drar normalt strl 38/40. Finns det någon enklare sjal att ha hemma och någon praktisk sele när man är mer aktiv?
Jag hade trikå första tiden, den är till salu nu om du är intresserad, blågrå Aldoria Bambu Soft. Knyts enklast i förväg och sen stoppar man i bebis.Tack för tipsen