Vi som bär i sjal och sele

Status
Stängd för vidare inlägg.
Manduca tror jag det ska fungera med också om du vill ha ännu fler alternativ ;)
Ja de har ju ett inbyggt spädbarnsinlägg och går att justera i storlek. Går att ändra storlek för att anpassa till bäraren väldigt mycket också :up:
Gillar min iaf!
Men nu är jag sjukt sugen på en fidella fly tai eller någon härlig vävd sjal när trikåsjalen nu är urvuxen.

Ja de har ju ett inbyggt spädbarnsinlägg och går att justera i storlek. Går att ändra storlek för att anpassa till bäraren väldigt mycket också :up:
Gillar min iaf!
Men nu är jag sjukt sugen på en fidella fly tai eller någon härlig vävd sjal när trikåsjalen nu är urvuxen.

Jag har insett att ju mer jag kollar runt på bärdon desto fler vill jag ha av någon underlig anledning :cautious: Jag har redan en trikåsjal (som inte används längre), en ringsjal och en vävd sjal. Nu vill jag ha något som är snabbare och enklare än sjal, plånboken vill dock inte detsamma :angel:

Jag har insett att ju mer jag kollar runt på bärdon desto fler vill jag ha av någon underlig anledning :cautious: Jag har redan en trikåsjal (som inte används längre), en ringsjal och en vävd sjal. Nu vill jag ha något som är snabbare och enklare än sjal, plånboken vill dock inte detsamma :angel:
Det är alldeles för beroendeframkallande för den föräldralediga plånbokens bästa :angel:
De sjunker ju inte mycket i pris när de är begagnade heller! (framförallt inte sjalarna) Finns så många jag vill ha!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 046
Senast: gammalek
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 775
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 932
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
26
· Visningar
2 842
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar