@lil-sis vet du förresten om 360 och ergo original är lika stora?
Vet ej, har inte testat original
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@lil-sis vet du förresten om 360 och ergo original är lika stora?
Jag tror inte att det är nån jättestor skillnad på trikåsjalarna i funktion De går att fynda billigt på tex blocket.Har försökt läsa igenom tråden några gånger men det blir för mycket.. Någon som kan hjälpa vad en väldigt snart ny mamma och pappa behöver för bärsjal eller sele?
Jag tänkte kanske en sjal eller k'tan till första tiden men vet inte vilket av det isåfall? Jag har nog storlek S och han stl M isåfall så då måste vi väl köpa två K'tan som jag förstått. Är det inte lika bra med sjal när man fått in tekniken för att knyta bara? Och vad är det för sjal man ska köpa då, läste något om att ergobaby har en sjal också.
Jag tycker sjal är mycket mysigare än sele första tiden. Sjalen blir som en förlängning av en själv på något vis medans selen är mer ett transportdon. Det är svårt att få små bebisar att sitta bra i sele dessutom.Har försökt läsa igenom tråden några gånger men det blir för mycket.. Någon som kan hjälpa vad en väldigt snart ny mamma och pappa behöver för bärsjal eller sele?
Jag tänkte kanske en sjal eller k'tan till första tiden men vet inte vilket av det isåfall? Jag har nog storlek S och han stl M isåfall så då måste vi väl köpa två K'tan som jag förstått. Är det inte lika bra med sjal när man fått in tekniken för att knyta bara? Och vad är det för sjal man ska köpa då, läste något om att ergobaby har en sjal också.
Har försökt läsa igenom tråden några gånger men det blir för mycket.. Någon som kan hjälpa vad en väldigt snart ny mamma och pappa behöver för bärsjal eller sele?
Jag har använt trikåsjal de första månaderna och sedan gått över till ergonomisk sele (ergobaby original) när barnen varit så stora att man slipper spädbarnsinlägget för det tycker jag mest har varit krångligt.Har försökt läsa igenom tråden några gånger men det blir för mycket.. Någon som kan hjälpa vad en väldigt snart ny mamma och pappa behöver för bärsjal eller sele?
Jag köpte en trikåsjal begagnad på blocket. Den var endast testad och jag gav 250 kr har jag för mig, nypris runt 700.Har försökt läsa igenom tråden några gånger men det blir för mycket.. Någon som kan hjälpa vad en väldigt snart ny mamma och pappa behöver för bärsjal eller sele?
Efter RUL idag vågar jag kolla lite grann på saker. Fast jag vågar inte köpa nåt än.
Både jag och sambon vill ha sjal att bära liten i, från det den är nyfödd till den blir lite äldre. Har tittat på Aldoria Bambu soft och av denna tråd förstått att många är nöjda. Det står att det ska gå att amma i sjalen, men jag hittar inte nån instruktion om knytning för det på nätet. Nån som haft Aldoria Bambu soft och ammat? Följer det instruktion med om det när man köper?
Lägger man barnet ner vid amning då? Har sett det i andra sjalar.Man kan bara lösa upp knytet lite och hasa ner barnet, så det är samma knyt hela tiden Fördelen med aldorian, du kan knyta den på morgonen och sen är det färdigknuten resten av dagen, du bara lyfter i och ur barnet Och jag är SÅ glad för din skull! heart
Lägger man barnet ner vid amning då? Har sett det i andra sjalar.
Nog inget bekymmer här då med andra ordJag bara löste upp knytet och hasade ner Lykke lite, och åt sidan. Jag har iofs så små bröst så det funkade för mig, har man större så vet jag inte hur smidigt det är
Finns massor med videos på youtube om inte annat Om du inte redan är med i gruppen Bärsjalar på Facebook kan jag verkligen rekommendera det. Fick tipset här och har lärt mig massor, många som kan svara på frågor och det går att få hjälp genom att t.ex. lägga upp bilder Annars finns det också hemsidor som har bra instruktioner!Efter RUL idag vågar jag kolla lite grann på saker. Fast jag vågar inte köpa nåt än.
Både jag och sambon vill ha sjal att bära liten i, från det den är nyfödd till den blir lite äldre. Har tittat på Aldoria Bambu soft och av denna tråd förstått att många är nöjda. Det står att det ska gå att amma i sjalen, men jag hittar inte nån instruktion om knytning för det på nätet. Nån som haft Aldoria Bambu soft och ammat? Följer det instruktion med om det när man köper?
Hjälp, jag har hjärnsläpp Vilken sele är det man kan ställa in allteftersom barnet växer?
Det är inte tula free to grow, utan nåt annat märke
Ergobaby adapt?Hjälp, jag har hjärnsläpp Vilken sele är det man kan ställa in allteftersom barnet växer?
Hjälp, jag har hjärnsläpp Vilken sele är det man kan ställa in allteftersom barnet växer?
Igår kom sjalen jag köpt begagnad. En baby k'tan. Undrar om kisse ställer upp som provobjekt?