En trikåsjal de första månaderna är underbart skönt, och lättare att knyta än en vävd (som nybörjare).
Så söker man efter en trikåsjal så är alla mer eller mindre likadana eller är något mer jag behöver tänka på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En trikåsjal de första månaderna är underbart skönt, och lättare att knyta än en vävd (som nybörjare).
Tror det Tricoslen är väl en av de vanligaste, finns en hel del begagnatSå söker man efter en trikåsjal så är alla mer eller mindre likadana eller är något mer jag behöver tänka på?
Tror det Tricoslen är väl en av de vanligaste, finns en hel del begagnat
Det är en Oscha Braid Cassis 6a. Har en Ellaroo Christiane sommarsjal med fransar sedan tidigare och kände att jag vill ha något varmare och lite stadigare att komplettera med nu till vintern. Och så är den ju så snygg :-)
Här hoppar jag in..! Jag beställde en ergobaby hybridsjal till den kommande bebisen och hoppas att den (och bebisen) kommer snart, snart, snart!! Jag vill bara få hem den, känna och klämma, provknyta och förstås - gå runt med en liten parvel där i!!
Det ska jag absolut göra! Jag hoppas att den kommer den här veckan! Eller de kanske jag ska säga Jag har iofs inte så mycket att jämföra med, jag har aldrig använt sjal innan, men jag tror att den här blir bra! Bara man kommer in i själva knytandet så känns det som att det är något man aldrig kommer att vilja vara utan!Är inne på en sån jag också! Du måste rapportera om hur du tycker den är sen. Bäbis lär ju komma när som helst nu!
Det ska jag absolut göra! Jag hoppas att den kommer den här veckan! Eller de kanske jag ska säga Jag har iofs inte så mycket att jämföra med, jag har aldrig använt sjal innan, men jag tror att den här blir bra! Bara man kommer in i själva knytandet så känns det som att det är något man aldrig kommer att vilja vara utan!
Ja, jag kollade på en annan först (vad den nu hette), men flera som testat den verkade tycka att den var sladdrig liksom, så då blev jag tipsad om den här som fler verkar nöjda med som förstasjal och till småttisarna. Den verkar ju funka rätt länge också, det tycker jag är skönt så att man inte måste köpa en ny om några månader för att bebisen blivit för stor.Jag har ingen erfarenhet av sjal jag heller så jag tycker det är supersvårt at veta vad man ska ha! Men den här verka bra så har du gott att säga om den sen så blir det nog en sån
Ja, jag kollade på en annan först (vad den nu hette), men flera som testat den verkade tycka att den var sladdrig liksom, så då blev jag tipsad om den här som fler verkar nöjda med som förstasjal och till småttisarna. Den verkar ju funka rätt länge också, det tycker jag är skönt så att man inte måste köpa en ny om några månader för att bebisen blivit för stor.
Vi får hålla tummarna för att både sjalen och bebisen kommer snart nu då, så att du slipper vänta allt för länge på recensionen