Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och där kom ambulansen krypandes i 30 km med blåljusen på .Funderar lite på vilket rövhål som lade trumman 50 meter norr om mig och fyllde med fel material så nu är det en jättesvacka i vägen men till sommaren är den borta .Har varit så i många år .Har hittat en del bildelar på gården som trillat av bilar .Men så går det om man fyller med annat än det som finns i vägen redan och det tjälar olika så det hjälper inte att fylla igen den nu för när tjälen har släppt blir det en ordentlig fartbula istället där bilarna säker kommer att skrapa i .Men det är bra på ett vis turisterna kör inte så fort genom gården men vissa skiter i skyltarna och öser på och det smäller ordentligt om dom och bildelar faller av

Och där kom ambulansen krypandes i 30 km med blåljusen på .Funderar lite på vilket rövhål som lade trumman 50 meter norr om mig och fyllde med fel material så nu är det en jättesvacka i vägen men till sommaren är den borta .Har varit så i många år .Har hittat en del bildelar på gården som trillat av bilar .Men så går det om man fyller med annat än det som finns i vägen redan och det tjälar olika så det hjälper inte att fylla igen den nu för när tjälen har släppt blir det en ordentlig fartbula istället där bilarna säker kommer att skrapa i .Men det är bra på ett vis turisterna kör inte så fort genom gården men vissa skiter i skyltarna och öser på och det smäller ordentligt om dom och bildelar faller av
Synd för Blåljusen, men annars skulle jag också vilja ha en "naturlig" vägbula hos mig... :devil:

Vilket väder vi haft, jag har gått i linne :D:p
Rallylydnadskurs i förmiddags för nybörjare, och sen hem för att sätta upp bildäck i kätting i hundgården. Hunden var sådär imponerad av både bildäcket samt att få tillbringa resten av dagen i hundgården. Äldsta katten behöver nämligen trugas för att gå ut numera, hon är hundrädd och vägrar gå förbi hunden om han är ute. Så ibland så är det katterna som får styra hemmet så de vill stanna kvar :angel:

Den här helgen har det inte blivit mycket gjort. Igår använde jag nästan hela dagen till att spela spel med lillungen. Vi hade jättemysigt. Idag var jag med tonåringen till stallet, sedan var hon och jag på 18-års kalas.

Nu ska jag snart skjutsa tonåringen till bussen. Blir tomt nu när man haft henne hemma en dryg vecka på påsklov.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 533
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
469
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 694
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar