Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men hallå? :nailbiting: Jag kör mössa och vantar för en sväng på balkongen. Grannen stirrade och skakade på huvudet, på gatan går var och varannan klädd som dig ungefär.
/hallonsaft fryslort.
A var ute i shorts och linne idag. Tills jag gick in hade hon kofta också :D sen gick hon barfota i leran på skolgården också :D

Jag har försökt, först diskmedel och svamp, torka, sedan fönsterputs, torka. Tryck fast och låt torka. Fukta sugpropparna med lite vatten blandat med diskmedel, tryck fast och låt torka. Nu trillade den ner utan att jag ens gjorde någonting mer :arghh:
Testat att ha nån droppe vatten emellan när du fäster?

Loggade in för att beställa medicin, då jag uppenbarligen missat att ena var slut...upptäckte dock att recepten gått ut så fick logga in på 1177 för att begära nytt recept. Brukar aldrig missa att beställa i tid. Skyller på gravidhjärna :p.

Precis kommit hem efter stallet. Unghästen sprängde staketet på två ställen och uppförde sig allt annat än bra. Det blev helt fel i kväll, annars ä e hon rätt snäll men fy för att laga staket vid halv tio på kvällen efter en hel dag på jobbet. Haft min första delade tur sen sjukskrivningen. Jag överlevde men det var för mycket. Kanske berodde det på att jag hade eleven brevid hela helgen även om hon är duktig. Sen har jag faktiskt även pluggat i dag mellan passen. I morgon är jag ledig och det ska bli så skönt! Kaninerna ska flytta hem och jag ska plugga! Men nu ska jag äta liten innan jag kan ha en lång dejt med JB. Helt slut!

Testat att ha nån droppe vatten emellan när du fäster?

Hmm, ja ska försöka, men det är en sugpropp, den vänstra nere som lossnar. Ska nog skriva ett mail till zooplus :banghead: om att jag vill reklamera och få en ny. Hahaha. Om de nu accepterar att göra det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 533
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
469
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 694
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar