Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är för i helskotta helt magisk
Vara lägenhetsspekulant och sluta med att dricka kopiöst med vin med aktuell mäklare. Vet ingen annan som skulle lyckas.
...ifall det inte framgår, så är jag imponerad
Det behövs en Dokumentär om dig! Du är helt Unik!Herregud, är bersuad. Har druckit vin hela eftermidagen med mäklaren
Lilla? du har gjort ett jättejobb var stolt över dig själv men se det inte som misslyckande när det är dagar som nivån är låg. Grymt @Magiana grymt!!På något magiskt vis kom jag igång efter dagens promenad, som för övrigt var den första den här veckan. Jag har klippt ner en buske, fått undan snöskyfflarna, tagit fram en säck jord (som tyvärr inte hade tinat helt) och installerat en dörrklocka. Och så var jag ut med komposten. Jag får vara glad för det lilla.
Har just gått en runda på 1 1/2 tim med hundarna i bara t.shirt o en tunn kofta.
Det känns ju onekligen som att man kan dra till med en bra ingångslön. Har en intervju imorgon också.Haha wtf. Nu har du läge att löneförhandla tänker jag
Gillar verkligen den första bilden på svanen! Riktigt snygg!Var ute och fottade
Snart hoppas jag att fota något annat.
Det som tog tid var väl busken. Dörrklockan behövde jag köpa batterier till för det ingick inte till enheten som ska sitta inomhus, men sen var det bara att skruva fast grejerna. (Jag undrar var man köper batteri till enheten utomhus när det bifogade batteriet tar slut. Det var en riktigt udda storlek på den.)Lilla? du har gjort ett jättejobb var stolt över dig själv men se det inte som misslyckande när det är dagar som nivån är låg. Grymt @Magiana grymt!!
Kolla vad bateriet hetter så kan jag hjälpa dig.Det som tog tid var väl busken. Dörrklockan behövde jag köpa batterier till för det ingick inte till enheten som ska sitta inomhus, men sen var det bara att skruva fast grejerna. (Jag undrar var man köper batteri till enheten utomhus när det bifogade batteriet tar slut. Det var en riktigt udda storlek på den.)
Men nu är jag trött. Jag har i alla fall haft mer energi idag än igår, då jag inte gjorde annat än sov och tog en sväng ner till byn.
Det blir en förstoring på väggen!Gillar verkligen den första bilden på svanen! Riktigt snygg!
Ja. Det är första gången i mitt hela liv som jag är väg på något sådant.Åh så roligt att höra att du haft en bra helg
Jag reagerade mest på att du tagit sak efter sak, tiden är inte viktig. Fullt förstålit att du är trött se nu till att helga vilodagen och gör det med gott samveteDet som tog tid var väl busken. Dörrklockan behövde jag köpa batterier till för det ingick inte till enheten som ska sitta inomhus, men sen var det bara att skruva fast grejerna. (Jag undrar var man köper batteri till enheten utomhus när det bifogade batteriet tar slut. Det var en riktigt udda storlek på den.)
Men nu är jag trött. Jag har i alla fall haft mer energi idag än igår, då jag inte gjorde annat än sov och tog en sväng ner till byn.
Just nu är ju batteriet nytt men jag vet ju inte hur länge det håller. Batteriet heter 23A (12V) enligt manualen.Kolla vad bateriet hetter så kan jag hjälpa dig.
Om det är en sån fönstersäng som jag har så rengör både fönster och sugplopp med ytdesinfektion eller liknande. Låt sen torka, kläm fast och provdra i den lite. Då brukar det sitta fast bra senJaha, det här gick inte så bra. Ena sugproppen på kattsängen har lossnat, det är samma hela tiden så funderar på att reklamera.
Körde bikarbonat och citron grejen, fick bort minimalt av fläckarna Ska försöka igen ikväll efter middagen och låta det ligga mycket längre. Gudars vad jag hatar spisen.
15 grader var det i Kungälv idagWhaaat?
Jag har varrit i stallet iförd mössa, halsduk, enorm dunjacka, vantar, vinterkängor och raggisar. Ja och byxor och tröja .
Det batteriet bör hålla ett tag, det var vanligt förut på bilnycklar för att styra larm,Just nu är ju batteriet nytt men jag vet ju inte hur länge det håller. Batteriet heter 23A (12V) enligt manualen.
Om det är en sån fönstersäng som jag har så rengör både fönster och sugplopp med ytdesinfektion eller liknande. Låt sen torka, kläm fast och provdra i den lite. Då brukar det sitta fast bra sen