Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmm, ja ska försöka, men det är en sugpropp, den vänstra nere som lossnar. Ska nog skriva ett mail till zooplus om att jag vill reklamera och få en ny. Hahaha. Om de nu accepterar att göra det.
Restat = restnoteratDet har jag heller ingen aning om, det var vad de sade till mig men tippar väl på att det beror på att höet är slut hos leverantör eller liknande.
Zooplus brukar vara smidiga! Har fått nya prylar eller pengarna tillbaka när något varit defekt, utan att behöva returnera någotHmm, ja ska försöka, men det är en sugpropp, den vänstra nere som lossnar. Ska nog skriva ett mail till zooplus om att jag vill reklamera och få en ny. Hahaha. Om de nu accepterar att göra det.
Zooplus brukar vara smidiga! Har fått nya prylar eller pengarna tillbaka när något varit defekt, utan att behöva returnera något
Vilket fint och luftigt stall du har !Om någon undrar hur det ser ut när en sån där vild och galen hingst står bredvid ett sto så ser det ut som på bilden nedan
Notera gärna det vilande bakbenet
Visa bifogad fil 13147
Restnoterat, slut hos leverantören.
Vilket fint och luftigt stall du har !
Har du någon bild utvändigt ?
@SelDottern önskar sig en orm som husdjur. Någon här som har kunskaper om ormar?
Kolla inne på ''hem och hobby. finns nog en tråd där.Dottern önskar sig en orm som husdjur. Någon här som har kunskaper om ormar?
Eller "andra djur"Kolla inne på ''hem och hobby. finns nog en tråd där.