Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
@MJLee jag har bara god erfarenhet av att reklamera när det har behövts hos dom och som @Heulwen säger känns det ju som du testat allt (?). Känns ju som det blir lite bristande funktion just nu på den minst sagt. Trist att det ska strula. Kan du se om det är någon liten repa/hål i just den sugproppen <-- långskott :o

Jösses vad tiden flyger iväg då man sitter och går igenom en massa papper .Har slängt en hel del och försökt lägga resten i ordning .Måste försöka få ändan ur vagnen och sätta mig och bokföra så jag kan lämna iväg allt till deklarationen .Tantens fixar jag själv och sparar 5000 på det .Så måste jag sätta mig och ringa runt till alla i styrelsen och suppleanter i en förening då stadgarna ska ändras om det går igenom och minskas ner från 7 till 5 ledamöter och hela skiten ska till nyval .Valberedning är det största skitgörat i en förening sedan är det dax att sätta sig in i kassörssysslan i en annan förening .Tänk att man inte kan hålla sin trut stängd eller lära sig säga nej så man inte blir indragen i allt vad föreningar heter men det är lite kul att hålla på med det åxo men får se upp så man inte springer in i väggen igen om det blir för mycket

Tänkte att det var värst vad många nya ansikten här. Men verkar som att de som inte haft avatar innan nu har fått en i färg. Säkert automatiskt. Undrar vem som bestämmer färgen.

Jag tänkte ta ett glas vin nu.
De har varit en lång och intensiv dag.
Städat, grejat i stallet. Kollat på en häst osv osv.
Är helt finito.

Edit: testar om det går att ändra och det verkar funka iaf

Hmm, ja ska försöka, men det är en sugpropp, den vänstra nere som lossnar. Ska nog skriva ett mail till zooplus :banghead: om att jag vill reklamera och få en ny. Hahaha. Om de nu accepterar att göra det.
Zooplus brukar vara smidiga! Har fått nya prylar eller pengarna tillbaka när något varit defekt, utan att behöva returnera något :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 533
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
469
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 694
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar