Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kollade på fb Family living - the true story @MJLee och råkade se ett inlägg
om en spis med glashäll, jag tror du kan skratta dig lycklig utan att ens ha sett hur din ser ut :rofl::D

Jag blir helt vansinnig. Skrubbat och bikarbonatmarinerat. Sedan kokade jag sås till middag och lyckade skvätta ut halva såsen över plattan :arghh: Det var en mjölkbaserad sås dessutom. Så istället för att äta min välförtjänta middag så skrubbade jag desperat och trots det så torkade fanskapet in så jag har fler brända rester på halva plattan.

Jag blir helt vansinnig. Skrubbat och bikarbonatmarinerat. Sedan kokade jag sås till middag och lyckade skvätta ut halva såsen över plattan :arghh: Det var en mjölkbaserad sås dessutom. Så istället för att äta min välförtjänta middag så skrubbade jag desperat och trots det så torkade fanskapet in så jag har fler brända rester på halva plattan.

Du vet att mjölk kokar lätt va? och plattorna brukar man kunna sänka värmen på. ;)
Usch så trist men hoppas maten blev bra :d

Nu ska jag ta en cigg sen blir det att fixa för att krypa ner och lägga skallen på kudden. Måste bara väcka Pälsfröken som lagt sig så fint på min kudde.
Om det skulle vara så att frysen blir fixad imorgon eller inom 2 veckor vet jag ju inte :confused: och tänkte att jag inte ska skrämma slag på folk och vara i samma läge som när kompisen dök upp oplanerat. Man vet ju aldrig hur bra nerver okända har eller om det står ett ögongodis med en frys och ringer på dörren.
Herr JB får alltså gärna ställa in sin gps häråt om en stund men skulle tro det blir vila mer än sova för trött är jag då inte det minsta nu egentligen.

Du vet att mjölk kokar lätt va? och plattorna brukar man kunna sänka värmen på. ;)
Usch så trist men hoppas maten blev bra :d

Jodå maten blev ok förutom att lammsteken var halvrå, Nikita gillade :d så jag fick stoppa in den i ugnen en timme till, så den blev inte lika mör som jag hoppats. Såsen kokade inte över men jag försökte sila den eftersom små brända rester efter jag vispat ut långpannan flöt omkring, jag tappade taget om duken och det forsade över allting :meh: tvättade spishäll och torkade sås från köksbänk, spis, golv och skåpdörrar :meh:

På jobbet i Forsheda. Mitt operationssår är infekterat och gör helvetiskt ont. Längtar till i em då jag ska ta bort stygnen. Det behöver tvättas och jag riskerar nog att åka på en antibiotikakur.

Kurs idag, Ska få ID06 vad det nu är. Tydligen behöver jag ett sådant.

Jag har ett gammalt men ska tydligen få ett nytt. Har dock ingen lust att ta kort nu när jag är opererad i ansiktet så det får faktiskt vänta.

Kortet gör att du kommer in på Trafikverkets (säkert andras också) byggarbeten med giltig legitimation.

Jag tyckte att jag inte hade vänt dygnet för mycket nu när vi har haft påsklov men den där timmen till jag brukar sova gjorde visst väldigt mycket. Jag sov riktigt djupt när klockan ringde och det tog tid att fatta att jag skulle slå av larmet och gå upp. :cautious:

Jag har ett gammalt men ska tydligen få ett nytt. Har dock ingen lust att ta kort nu när jag är opererad i ansiktet så det får faktiskt vänta.

Kortet gör att du kommer in på Trafikverkets (säkert andras också) byggarbeten med giltig legitimation.
Klart om jag ska vara och kolla dokument och verkligheten kan det vara bra om man får vara där.

Inne på andra muggen kaffe och har allvarliga funderingar på att ta ett allvarligt snack med JB för jag är inte nöjd med vårat förhållande, något känns ojämt fördelat.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 533
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
469
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 694
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar