På jobbet i Forsheda. Mitt operationssår är infekterat och gör helvetiskt ont. Längtar till i em då jag ska ta bort stygnen. Det behöver tvättas och jag riskerar nog att åka på en antibiotikakur.
Fy ajje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På jobbet i Forsheda. Mitt operationssår är infekterat och gör helvetiskt ont. Längtar till i em då jag ska ta bort stygnen. Det behöver tvättas och jag riskerar nog att åka på en antibiotikakur.
Citerar en gammal vänJösses vad tiden flyger iväg då man sitter och går igenom en massa papper .Har slängt en hel del och försökt lägga resten i ordning .Måste försöka få ändan ur vagnen och sätta mig och bokföra så jag kan lämna iväg allt till deklarationen .Tantens fixar jag själv och sparar 5000 på det .Så måste jag sätta mig och ringa runt till alla i styrelsen och suppleanter i en förening då stadgarna ska ändras om det går igenom och minskas ner från 7 till 5 ledamöter och hela skiten ska till nyval .Valberedning är det största skitgörat i en förening sedan är det dax att sätta sig in i kassörssysslan i en annan förening .Tänk att man inte kan hålla sin trut stängd eller lära sig säga nej så man inte blir indragen i allt vad föreningar heter men det är lite kul att hålla på med det åxo men får se upp så man inte springer in i väggen igen om det blir för mycket
Usch! Krya! heart
Fy ajje
Ungefär lika vilt som det brukar gå till här hemma med hingstar och stonOm någon undrar hur det ser ut när en sån där vild och galen hingst står bredvid ett sto så ser det ut som på bilden nedan
Notera gärna det vilande bakbenet
Visa bifogad fil 13147
Jag kollade på dom nu, vi har lite olika syn på vad som är humana priser på läppstiftJag kan rekommendera Cliniques läppstift med primer, de sitter jättebra utan att torka ut. Vill man ha lite diskretare färg är deras Chubby stick läppglans suveräna. Priserna är helt humana också Jag har alltid ett av deras läppglans med mig.
Det du ville ha?Fått jobb
Nä. Men ett annat, bra Det jag ville ha som samordnare blir inte ledigt förrän tidigast årsskiftet och det perfekta jobbet jag sökte och trodde att jag inte skulle få, hörde av sig igår och ville att jag skulle komma på intervju, men kunde inte ge besked förrän i mitten av sommaren typ. Så då får det vara.Det du ville ha?
Ska till veterinären imorgon hoppas verkligen det inte är något farligt
Fått jobb