LadyCovergirl
Trådstartare
Strax dags att köra till jobbet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JB har flera förhållanden, hört att han ligger runt med många tjejer och killar. skulle kolla mig själv om du har ett förhållande med skithögen.Inne på andra muggen kaffe och har allvarliga funderingar på att ta ett allvarligt snack med JB för jag är inte nöjd med vårat förhållande, något känns ojämt fördelat.
Den otrogna sakenJB har flera förhållanden, hört att han ligger runt med många tjejer och killar. skulle kolla mig själv om du har ett förhållande med skithögen.
Jag har ID06 för att Skatteverket kräver det inom vissa branscher med mycket svartjobbKurs idag, Ska få ID06 vad det nu är. Tydligen behöver jag ett sådant.
Det är måndag Jag och katten Gustav har rätt om måndagar och nu har vi bevisVilken fruktansvärd natt! Äldsta har hög feber och har legat hos oss, minstingen tyckte att det var dags att gå upp kl 3 och höll låda i ca en timme med vilda (och högljudda) protester vid varje försök till ny nattning. Jag är ju inte den piggaste människan på jorden idag... täppt i näsan och ont i halsen, så det är väl ännu en förkylning på g även hos mig.
Kurs idag, Ska få ID06 vad det nu är. Tydligen behöver jag ett sådant.
Har nu bestämt mig för att öka mitt läppstiftsanvändande med 80%. Dags att piffa upp den här rivningskåken!
Jag kan rekommendera Cliniques läppstift med primer, de sitter jättebra utan att torka ut. Vill man ha lite diskretare färg är deras Chubby stick läppglans suveräna. Priserna är helt humana också Jag har alltid ett av deras läppglans med mig.
Ja vilken start på veckan. Jag ska palla med jobbet och sambon tar barnen, rättvist fördelatDet är måndag Jag och katten Gustav har rätt om måndagar och nu har vi bevis
Hoppas du slipper blir för dålig och att barnen orkar med dagen så det inte blir jättejobbigt för er alla.
På jobbet. Ska ha lönesamtal idag men har ingen aning om vad jag ska säga riktigt.
Haha jag får prova med det!"Ge mig högre lön"?
Usch! Krya! heartPå jobbet i Forsheda. Mitt operationssår är infekterat och gör helvetiskt ont. Längtar till i em då jag ska ta bort stygnen. Det behöver tvättas och jag riskerar nog att åka på en antibiotikakur.