Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SnyggaVisa bifogad fil 13186
Köpt nya skor
Fina fotonVar ute och fottade
Snart hoppas jag att fota något annat.
Tack!Fina foton
Var hittade du dom?Visa bifogad fil 13186
Köpt nya skor
Vi kan byta Lite mer vår norrut , gärna tvåsiffrigt varmt och sol så kan du få 5 plusgrader regnet hängande i luften och snö till knäveckenDöda mig inte nu, vill inte ha mer vår nu...............................idag har jag fredat mig mot massor av stickande ,flygande ,allergichockande skitdjur
Vilken underbar granne du har, borde finnas flera sånaHemma från jobbet. Grannen har tagit av hästarna täcken och bytt hage på dem. Såg att hon också hade rullat ut en höbal
Nu ska jag ge katterna lite mat och sen blir det en ridtur
Fantastiskt fina foton.Var ute och fottade
Snart hoppas jag att fota något annat.
Fantastiskt fina foton.
Ångrade mig, kan sätta upp insektsdörren så jag bara behöver springa utomhus.Vi kan byta Lite mer vår norrut , gärna tvåsiffrigt varmt och sol så kan du få 5 plusgrader regnet hängande i luften och snö till knävecken
Jag vill ju ut i trädgården
Har iofs varit där en stund och skottat bort en proppfull skottkärra med fröskal...
Åh vad roligt hoppas det blir en väldigt trevlig kväll. Mycket bra nyårslöfte och gillar att du infriar det till dig själv verkligen.Ett av mina nyårslöften var att göra mer saker för mig själv då jag oftast prioriterat jobb över allt annat i mitt liv, inklusive läkarbesök osv. Därför ska jag och en kompis på musikal ikväll, ser så mycket fram emot det! Speciellt eftersom jag känner minst två personer i ensemblen
Stadium! De kostade endast 499!Var hittade du dom?
Du kan väl inte ångra digÅngrade mig, kan sätta upp insektsdörren så jag bara behöver springa utomhus.
Dags att komma ihåg att ringa VC och få utskrivet eppipennan ifall något kräk sticker mig.